Iiyama na reparatie weer verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Heb een Iiyama 19" 454pro. Hij begon ineens dubbel weer te geven. Dus ik laat hem ophjaen door die lui ben dik week kwijt, en krijg een kleine kut 15" voor tijdelijk gebruik :(.
Kreeg hem dus een week terug zonder dat er bij stond wat er nou is gedaan of ik nieuwe/gerepareerde monitor had terug gekregen, maar goed. Ik sluit hem aan zet pc aan en hij geeft niet meer dubbel weer ik blij :*) woei.

Maar toen gebeurde het! ik start CS op maar was niet de bedoeling dus sluit meteen weer af....en hoppa hij geeft verdomme dubbel weer!! wtf? waar ligt dit aan?

De poepnegers :|

Verwijderd

heb je het probleem wel eens bij je videokaart gezocht ?

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

Wat een niveau :/

Maar goed, ik zou m maar eens even weer terugbrengen, ben je ons hiervoor nodig? :?

Verwijderd

maak er eens een foto van als het kan? en probeer even van iemand een andere beeldkaart denk dat je het daarmee kunt oplossen of bij de zaak waar je hem hebt gekocht...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 19:33
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:49:
heb je het probleem wel eens bij je videokaart gezocht ?
Precies.
Doet 'ie na een reboot ook weer vreemd?
En op welke resolutie/refreshrate draai je?
Wat voor VGA-kaart heb je?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt mij dat wij niet zomaar kunnen zeggen waar dit aan ligt, gewoon weer contact opnemen met IIyama / Teleplan. Niet echt nuttig topic dus.

Taalgebruik mag wat netter en leesbaarder een volgende keer :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.