Toon posts:

Raar beeld na nieuwe videokaart??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht en nou start ik me pc op en installeer de drivers en dan start ik me pc opnieuw op en dan gaat het beeld helemaal flippen, het wordt blauw met allemaal strepen er door heen. Wat doe ik fout?

Verwijderd

Hmm, bizar probleem. Zit kaart goed in AGP-slot?

Verder lijkt het er meer op dat of de Vid.kaart niet goed is of monitor probleem.
Heb je nog een oude vid.kaart om te proberen?

Heb je je systeem overklocked?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem niet overcloecked, en hetr komt pas als ik de drivers heb geinstalleerd. Hij ziet de videokaart wel dus denk niet dat die kapot is. Het is een Asus V7100 Geforce 2mx tv-out.

Verwijderd

mmmm, als je in "windows veilige modus" opstart heb je het probleem dan ook ??? ,
Zoniet staat je refresh frequentie te hoog, deze moet je dan aanpassen, tot een lagere.

Als ik het goed heb kun je dit vanuit "veilige modus" doen.

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 10:41 schreef malfa het volgende:
mmmm, als je in "windows veilige modus" opstart heb je het probleem dan ook ??? ,
Zoniet staat je refresh frequentie te hoog, deze moet je dan aanpassen, tot een lagere.

Als ik het goed heb kun je dit vanuit "veilige modus" doen.
Waar regel je deze refresh-frequentie?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 09:22

mutsje

Certified Prutser

de frequencie regel je bij eigenschappen advanced adapter.... daar kun je de vidkaart properties goed instellen meestal. een blauw beelt met strepen duid inderdad op een veel te hoge refresh rate en de monitor trekt het gewoon niet. Je kunt ook de help raadplegen staat het ook gewoon in..

greatings
mutsje
Pagina: 1