Op
nieuws: Casio WMP-1V MP3 polshorloge review
staat:
/me is in overweging om een Mp3 Horloge te kopen namelijk. Maar merk en ruimte is belangrijk
nieuws: Casio WMP-1V MP3 polshorloge review
staat:
Ik snap niet helemaal hoe dit kanNeoSeeker heeft een review van de nieuwe Casio WMP-1V MP3 polshorloge in elkaar gebouwd. Het horloge is er in smaken van 16 en 32MB en is USB compatible. Eenmaal volgeladen kan het ding dan voor 4 uur MP3's afdraaien mits de bitrate ervan niet hoger dan 128Kbit is. De geluidskwaliteit van de bijgeleverde oordopjes bleek verder ook vrij aardig te zijn. Met een prijs van 299 dollar is hij echter niet echt goedkoop te noemen. Niet de meest ideale MP3 oplossing dus, maar wel een leuke gadget:
Een mp3 (192 KB/sec, 44.000 Mhz, Mono) is 5 MB ruimte. Op z'n minst (en goed luisterbaar nog) kan ik een mp3tje tot 60 KB/sec , 23.000 Mhz , mono maken, dat 1.5 MB ruimte in beslag neemt. Aldus: 32 MB / 1.5 = Ongeveer 20 nummers * gemiddeld 3.5 minuut per nummer = ongeveer 1 uur. Hoezo staat er 4 uur? Hoe slecht moet die kwaliteit dan zijn...Eenmaal volgeladen kan het ding dan voor 4 uur MP3's afdraaien mits de bitrate ervan niet hoger dan 128Kbit is
/me is in overweging om een Mp3 Horloge te kopen namelijk. Maar merk en ruimte is belangrijk
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 18:43 ]