3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO
Ik weet niet precies wat de gevolgen zijn voor je hardware, maar als je boot krijg je de melding: Unkown Processor Founded.
Learn something new every day.
Meestal werkt het wel. Ik zou voor de zekerheid wel een regeling met je leverancier regelen dat je de proc kan terugbrengen mocht het niet werken. Gewoon proberen te unlocken en dan op de zelfde snelheid @ 133 MHz FSB laten draaien, of genoegen nemen met de lagere snelheid.
En @ Bal0n: het is Found; Founded betekent opgericht.
die barton zal in ieder geval niet op 166fsb gaan lopen, dat trekt je pci bus niet echt lang, op 133 fsb moet wel lukken lijkt me
offtopic:
Het is vakantie hoor..
Het is vakantie hoor..
Learn something new every day.
Is het unlocken van de processor noodzakelijk?Lekkere Kwal schreef op 28 June 2003 @ 18:44:
Meestal werkt het wel. Ik zou voor de zekerheid wel een regeling met je leverancier regelen dat je de proc kan terugbrengen mocht het niet werken. Gewoon proberen te unlocken en dan op de zelfde snelheid @ 133 MHz FSB laten draaien, of genoegen nemen met de lagere snelheid.
Ik kan mijn huidige Palomino ook gewoon op 200 MHz (100 MHz DDR) laten lopen zonder dat ie begint te mekkeren...
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO
Verwijderd
barton draait op 166x11 = 1826 mhz ( 2500+ )Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 22:27:
Unlocken hoeft niet...
maak je die 166 echter maar 133x11 = 1463mhz .
wil je echter weer 1826mhz draaien. 13.5x133 of 14x133 gaan draaien
waarvoor je wel moet unlocken denk ik zo? :-)
Hoeft niet, wel zo handig. Als hij al op een lagere snelheid moet lopen, dan lever je toch minder performance in als je de kloksnelheid van de proc zelf op zijn originele snelheid laat lopen.Kets_One schreef op 28 juni 2003 @ 22:24:
[...]
Is het unlocken van de processor noodzakelijk?
Ik kan mijn huidige Palomino ook gewoon op 200 MHz (100 MHz DDR) laten lopen zonder dat ie begint te mekkeren...
Pagina: 1