Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Shuttle i.c.m. met Via Epia of met Shuttle mobo?

Pagina: 1
Acties:

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
Ik wil binnenkort een barebone systeem aanschaffen als 2e PC.
De shuttle kast vind ik erg mooi, alleen wel beetje aan de dure kant.

Nu aantal vragen:

- Is de shuttle kast los te kopen? Ik kan het nergens vinden.... pricewatch niks, google niks, officiele shuttle site ook niks

- Via Epia boardje erin of de originele shuttle mobo erin? Super zwaar systeem hoeft het niet te zijn, als de bios/chipset maar HD's van 200GB en groter ondersteund en ATA-133. Wat raden jullie aan? Via Epia boardje zit geen AGP slot op, terwijl het wel op de shuttle board zit, handig als ik hier nog een oud GF4MX heb liggen.

- Die systemen hebben voeding van 200W, is dat genoeg voor een HD van 200GB (Maxtor), CDRW (Lite-On), floppydrive, GF4MX, XP2400 of hoger....?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
weet niet of de kastjes ook zonder mobo geleverd worden, maar ik zou geen epia in het systeem stoppen. als het systeem niet zwaar hoeft te zijn zou ik voor de SK41G gaan (via km266) 200 euro oid, met een duron of simpele XP.

de voeding is voldoende voor alles wat je in dat kastje kwijt kunt.

Verwijderd

beetje off-topic:
kan je die shuttle mobo's ook los kopen zonder kast?, das wel leuk voor me divx player

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Alleen de kap en de voeding zijn los te krijgen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

de mobo's zijn ook los verkrijgbaar 8)