Toon posts:

xp1700+ stepping/week vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg volgende week me abit nf7-s rev2 en me corsair geheugen binnen. Het enige wat er nu nog bij moet is een lekker overklokbare 1700+. Mijn vraag is of jullie winkels weten waar ze de stepping/week op internet hebben staan of waar ze ze wel willen opzoeken. Veel winkels die ik heb gemaild mailen of niet terug (stomme vraag ofzo?) of wete nniet goed waar ik het over heb (zelfs niet als ik het uitleg).

Zou toch zonde zijn om op de gok een 1700+ te kopen om er dan thuis achter te komen dat ie amper overklokt :(

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

thats the game :D

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

CME -> DOC

Verwijderd

Topicstarter
Lol ben ook een sukkel ook ... ik zat nog te kijken of ik het wel op de goede plek postte ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 17:53:
Zou toch zonde zijn om op de gok een 1700+ te kopen om er dan thuis achter te komen dat ie amper overklokt :(
Dat risico (amper overclocken)zit er wel in, ook al lijkt me dat bij 1700+ XPs stug ;). Er zijn namelijk nooit garanties te geven wat betreft OC-baarheid. Maar even ter indicatie: Ik heb zelf een XP 1700+, JIUHB met 0303 als code. Klokt prima op tot/met zo'n 2200mhz. Ik heb em bij MaXpert vandaan, maar er zijn zat webwinkels die hem ook leveren natuurlijk.

Gebruik de links en lees de posts uit dit topic: [OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 7). Er staan flink wat posts van mensen die melden welke proc ze hebben, en waar ze hem gehaald hebben. Succes :)

Ohja, let voortaan idd ff op waar je je topic precies post ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.