Toon posts:

Office problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij alle office programma's die ik tot nu toe heb geprobeert werkt niets meer.

Ik open bijvoorbeeld een word document. Wil een letter typen en dan...
Deze opdracht is niet beschikbaar omdat het document is vergrendeld voor bewerken.

Dit is als ik een nieuw document open, bestaande open of wat dan ook. Bij eigenschappen staat niet read-only. Net heb ik even excel gechecked en dat heeft precies hetzelfde.

Alles deed het perfect tot zo'n 2 dagen geleden.

Suggesties ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou kunnen reinstallen... maar ik wil eigenlijk weten waardoor dit komt. Misschien heeft iemand met office gekloot en dat zou ik wel willen weten

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 20:18
Heb je wel een legale versie? En is je Office wel geactiveerd?

Originele startpagina - Stadindex.nl

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:21
Heel toevallig had ik ditzelfde gisteren op mijn werk: Het ene document ging perfect, een ander wil ik openen, en openen lukt, maar het is echt read-only, en daarbij waren bijna alle menu-opties disabled (w.o. new, open, save, copy, tools, ...). Kon dus echt helemaal niets meer. Mij werd verteld dat een collega dit kort geleden ook had gehad, en dat die Office opnieuw geinstalleerd heeft. Zo ver heeft het gelukkig niet hoeven komen, want na een tijdje werkte het weer. Toch typisch dat meer mensen daar last van hebben.

Heb je al de nieuwste Service Packs geinstalleerd en zo? (Ik zelf trouwens niet denk ik, op m'n werk.)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad ook dat menu opties disabled zijn.

Office is geactiveerd. (legaal niet)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En dat is het probleem ook: geen goede crack gebruikt en dus stopt 'ie er nu mee :o

Zie ook dit. Kortom: loop morgen naar de winkel en het werkt weer als vanouds :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.