Agggh word gek van mijn latop

Pagina: 1
Acties:

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een Compaq Armada M700 die al een tijdje baterijen stuk zit te maken.
Ik heb nu al 2 keer de batterijen vervangen. Dus ik vandaag nog een keer baterijen vervangen en wat gebeurt er baterij doet het 5 minuten en daarna poef latop gaat uit en de vonken springen van de apapter. Ik weet nu niet of de baterij stuk want ik kan nu niet meer laden. Week geleden is de hardeschijf stuk gegaan(bad clusters). Als het zo doorgaat gooi ik hem weg :(

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wat is je vraag?

Download my music on SoundCloud

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 15:35

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat is nu precies je vraag? :) Of wij weten of de batterij stuk is?

Lijkt me een kwestie van garantie als er structureel iets mis is met je laptop :)

• ismael86
ik weet niet precies wat nu stuk is en dat wil ik weten want het ligt niet aan de batterij. Hij is tweedehands heeft het ongeveer een jaar goed gedaan.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

ismael86 schreef op 28 June 2003 @ 17:27:
..en dat wil ik weten want het ligt niet aan de batterij...
Dus dan zou het best eens aan de voeding van je notebook kunnen liggen? Of een ander onderdeel dat een soort kortsluiting veroorzaakt, waardoor je batterij gaar wordt.
Je vertelt wel erg weinig over je notebook (specs?), cq. wat je al hebt geprobeerd / uitgezocht erover, dus dan zal het voor de users hier flink in het duister tasten blijven voor een mogelijke oplossing ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 28-06-2003 17:31 ]

LinkedIn
Instagram

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 15:35

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik begrijp dat je adapter kapot is? Al eens gekeken of de aansluitingen van de batterij er goed uitzien? Hij niet per ongeluk op 110V heeft gestaan (de adapter) etc. :)

• ismael86
Mijn spec staan gewoon bij laptop onderaan. De lader heeft geen knopje van 110/220 volt
Pagina: 1