Toon posts:

[Linux] PAN wil articles niet opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil PAN gebruiken om multipart binary articles van newsgroups te downloaden. Alleen wanneer ik na het downloaden van een groep articles op Save Articles klik, krijg ik de melding dat het niet gelukt is, maar waarom staat er niet bij. De bestemming waar ie gesaved moet worden is gewoon writable.

Ik gebruik versie 0.11.2 op Debian 3.0.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd PAN 0.14.0 te compileren. Alleen krijg ik hierbij een error met verkeerde versies van glib en andere dingen. Geprobeerd de packages te upgraden door 1 van testing te nemen, maar die versies zijn ook nog te oud.

Verwijderd

Misschien staan de articles niet meer op de server?

Je moet trouwens ook doen: save attachments. Wat helemaal handig is, is om een standaard download dir in te stellen en dan gewoon articles te selecteren en dan op shift-s te drukken.

Verwijderd

Topicstarter
Standaard directory en dergelijke heb ik ingesteld.. BIj elke optie die je kan kiezen om een bestand op te slaan krijg ik de melding "Failed". Ik denk dat dit een bug is, en daarom probeerde ik te upgraden naar een nieuwere versie. Maar het is een ramp om in Debian een non-package-source te compileren.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Krijg je rechtsonderin een stopteken in beeld? Je kunt daar in ieder geval klikken om te zien wat er allemaal gebeurt...ook mislukte downloads/saves worden daar aangegeven.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.