ik wil een athlon 1Ghz aanschaffen. welk mobo moet ik daarbij aanschaffen (heb geen raid nodig, heb al scsi raid). A7V is dat wat? Ik heb altijd asus gehad naar volle tevredenheid. Het gaat mij vooral om stabiliteit, niet om overklocken etc.
Kom op... doe nu hier mensen een plezier en kijk even in de search....
Asus, Abit of MSI.
Asus, Abit of MSI.
Verwijderd
Deze vraag is al 1001 keer gesteld.
Best Athlon mainbords.
Abit KT7-RAID
Asus A7V
MSI K7T Pro
Best Athlon mainbords.
Abit KT7-RAID
Asus A7V
MSI K7T Pro
sorry hoor bastard, je hoeft niet te reageren! ik ben gewoon een groentje dat van de "wijzen" wil weten welke combinatie het stabielst en snelst is.
Klont het maakt echt niet uit dat je het niet weet. Daar is dit forum voor... Alleen deze vraag wordt 10x per dag gesteld.
Positief is wel dat je hem iig in het JUISTE forum stelt
Positief is wel dat je hem iig in het JUISTE forum stelt
oh, het is voor mij de eerste keer dat ik deze pagina zie, dus ik heb nog niet verder gekeken. Ik denk trouwens dat mijn vraag niet beantwoord kan worden omdat er teveel variabelen in configuratie zijn. een klein verschil in componenten kan het verschil zijn tussen een stabiel en onstabiel systeem, krijg ik het idee. op tom's hardware page staat de asus A7V als beste getest terwijl ik hier veel berichten over problemen met dit mobo. ik weet het niet. misschien zijn er wel weinig verschillen en is het gewoon je voorkeur die bepalend is
Verwijderd
Vergeet niet dat er maar wijnig merken zijn waar nooit problemen mee zijn.Op maandag 27 november 2000 15:25 schreef klont_666 het volgende:
oh, het is voor mij de eerste keer dat ik deze pagina zie, dus ik heb nog niet verder gekeken. Ik denk trouwens dat mijn vraag niet beantwoord kan worden omdat er teveel variabelen in configuratie zijn. een klein verschil in componenten kan het verschil zijn tussen een stabiel en onstabiel systeem, krijg ik het idee. op tom's hardware page staat de asus A7V als beste getest terwijl ik hier veel berichten over problemen met dit mobo. ik weet het niet. misschien zijn er wel weinig verschillen en is het gewoon je voorkeur die bepalend is
Bovendien beginnen een hoop mensen al te gillen zonder dat ze echt BIG problems hebben. En zonder dat ze zich er zelf echt in verdiept hebben.
Ja... er lopen hier een heleboel mensen rond die meteen gaan zeuren dat hun Asus niet goed is (nou ja... ze beginnen meteen met ASUS ZUIGT!) terwijl ze zelf gewoon iets fout doen.
En de Asus is een VEEL verkocht bord... en alleen de mensen met klachten hoor je..
* IceStorm is UITERST tevreden met zijn Asus A7v
En de Asus is een VEEL verkocht bord... en alleen de mensen met klachten hoor je..
* IceStorm is UITERST tevreden met zijn Asus A7v
Pagina: 1