Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Verwijderd
draai ze eens in Winamp of kijk eens naar geavanceerde eigenschappen van de bestanden zelf(in de gedachte dat je Windows XP hebt), misschien staat daar iets meer
ja heb ik al gedaan ... daar staat helaas hetzelfde.
Het gekke is dat ik me vaag kan herinneren dat er een proggie is dat gewoon op 1 of andere server de titel of bestand zoekt en daarbij de info erbij download
Het gekke is dat ik me vaag kan herinneren dat er een proggie is dat gewoon op 1 of andere server de titel of bestand zoekt en daarbij de info erbij download
Verwijderd
Ik weet dat Mediaplayer dat doet met digitaal getekende bestanden, wmd-files, maar daar moeten licenties voor betaald worden... Meer info heb ik niet hieromtrent, succes in je zoektocht
kan dat niet met musicmatch library ?
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
progjes zoals Easy-CD-DA Extractor kijken op www.freedb.org of de CD erop staat en vult dan automatisch alles in.
Maar losse nummers gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat het enige herkenbare aan dat MP3'tje de bitrate en filesize is. En daar kunnen er zoveel dezelfden van zijn. En ik geloof niet dat ook maar één database dat allemaal gaat bijhouden
Wat je wel kunt doen is stukjes van de MP3'tjes posten in: Hoe heet dit nummer deel 16, maar ik denk niet dat ze er veel zin in hebben als het veel verschillende zijn (lees voordat je lukraak post in dat topic ook even hun startpost)
Maar losse nummers gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat het enige herkenbare aan dat MP3'tje de bitrate en filesize is. En daar kunnen er zoveel dezelfden van zijn. En ik geloof niet dat ook maar één database dat allemaal gaat bijhouden
Wat je wel kunt doen is stukjes van de MP3'tjes posten in: Hoe heet dit nummer deel 16, maar ik denk niet dat ze er veel zin in hebben als het veel verschillende zijn (lees voordat je lukraak post in dat topic ook even hun startpost)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Hmm misschien was het wel van Magix inderdaad. Ik zal het ff installen......thx......
Met muscimatch kan je het proberen, deze geeft een lijst van nummmers(stuk of 3 per nummer) en daar kan je dan uit kiezen. Of het goed werkt weet ik niet.
Pagina: 1