Ik ga een nieuw systeem kopen en daarin zit een dvd rw + kan ik deze DVD's nu afspelen op mijn Pioneer DV-343?
http://www.dvd-si.com/oprema_play_uvod.php?idd=4
Dat is dus je standalone dvd speler.
Moet je alleen even kijken welke type hij brandt. DVD+ of DVD-, een van beide kon alleen films aan.
Dat is dus je standalone dvd speler.
Moet je alleen even kijken welke type hij brandt. DVD+ of DVD-, een van beide kon alleen films aan.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Nee, volgens mij konden beide dat, alleen was dvd+ daar veel beter voor omdat die op verschillende bitrates kon branden.
Ik heb hier trouwens een lijstje: lijst en daar staat dat Pioneer DV 343 zowel dvd+ als dvd- kan lezen.
Ik heb hier trouwens een lijstje: lijst en daar staat dat Pioneer DV 343 zowel dvd+ als dvd- kan lezen.
[ Voor 46% gewijzigd door GeforceDDQ op 28-06-2003 16:05 ]
301SQN
Was dus zelf ook wel op te zoeken 
Kijk dus volgende keer aub of je zelf niks kan vinden voor je een topic opent, en verzin dan ook een titel die het probleem wat meer omschrijft, "DVD branden" kan over vanalles gaan
Als je al aanvoelt dat je een vraag gaat stellen waarop je verwacht reacties te krijgen als "zoek zelf, is toch wel te vinden?", geef dan even aan met wat voor soort trefwoorden je al gezocht hebt. Dan weten we iig dat je zelf al moeite gedaan hebt
Kijk dus volgende keer aub of je zelf niks kan vinden voor je een topic opent, en verzin dan ook een titel die het probleem wat meer omschrijft, "DVD branden" kan over vanalles gaan
Als je al aanvoelt dat je een vraag gaat stellen waarop je verwacht reacties te krijgen als "zoek zelf, is toch wel te vinden?", geef dan even aan met wat voor soort trefwoorden je al gezocht hebt. Dan weten we iig dat je zelf al moeite gedaan hebt
[ Voor 37% gewijzigd door Mentalist op 28-06-2003 16:19 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()