Waarom Mac's apekonten zuigen......het ultieme bewijs

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:41

Rival24

I'll Be Back

Deze is een paar dagen geleden nog langs geweest :P Helaasch.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
afteltopic... :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

:Z mooie 1e post hoor :{

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En jij bent wel tevreden met je 3323rd post? >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
zou ie er speciaal voor geregistreerd hebben? :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

flauw hoor mac's roelen!! :)

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01-2025
Nah ik heb me er niet voor geregistreerd, ik dacht er al een tijdje aan om me bij dit forum aan te melden en wilde de aftrap beginnen met iets grappigs.
Ik had natuurlijk niet kunnen weten dat dit al eerder is langs geweest, kan het in ieder geval niet vinden in de threadlijst.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Dit soort topics moet je in Harde Waren doen, of in Niet-Windows operating systems. Hier zijn een aantal gebruikers van de Mac die dit niet op prijs stellen (da's 1 reden), en het is totaal niet relevant voor het forum.
Arcane schreef op 28 June 2003 @ 15:52:
Nah ik heb me er niet voor geregistreerd, ik dacht er al een tijdje aan om me bij dit forum aan te melden en wilde de aftrap beginnen met iets grappigs.
Ik had natuurlijk niet kunnen weten dat dit al eerder is langs geweest, kan het in ieder geval niet vinden in de threadlijst.
Zie de schitterende knop "Search" boven in het menu :D.

Dan, verder "grappige" dingen zijn voor Stuffis Generalis, maar daar mag je nog niet in. Het is de bedoeling dat je eerst je sporen verdient door mensen te helpen en techposts (dus zinnige informatie) te maken.

[ Voor 67% gewijzigd door Yoozer op 28-06-2003 15:55 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
welke codec heb je voor dat bestand nodig? ik kan 'm niet afspelen en GSpot kan het me ook niet vertellen welke het is

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

marty schreef op 28 June 2003 @ 16:19:
welke codec heb je voor dat bestand nodig? ik kan 'm niet afspelen en GSpot kan het me ook niet vertellen welke het is
Tis WMV (volgens mij Windows Media Video ofzo)
Dus ik denk dat je hem wel kan bekijken met Windows Media Player :)

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

marty schreef op 28 June 2003 @ 16:19:
Probeer het eens op een MAC! :P

Maareh bij mij speelt Windows mediaplayer het gewoon af hoor, maar dan wel nadat de juiste codec automatisch gedownloaded is. }:O

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
ThePerfectCell schreef op 28 June 2003 @ 16:31:
[...]

Tis WMV (volgens mij Windows Media Video ofzo)
Dus ik denk dat je hem wel kan bekijken met Windows Media Player :)
Extra300s schreef op 28 June 2003 @ 16:41:
[...]

Probeer het eens op een MAC! :P

Maareh bij mij speelt Windows mediaplayer het gewoon af hoor, maar dan wel nadat de juiste codec automatisch gedownloaded is. }:O
Jah, nadat ik 'm gedownload had opende ie automatisch in mediaplayer, die ging vervolgens wel een codec downloaden, maar dat had - zoals in 100% van de voorgaande gevallen - geen nut. Ik krijg enkel geluid.
Normaal open ik 'm dan ff in GSpot - een proggie wat een volledige analyse van de movie doet en dan kan ik zien welke codec er gebruikt wordt die ik dan weer met google opspoor. maar van dit filmpje kan GSpot dus ook nix maken

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Yoozer schreef op 28 June 2003 @ 15:53:

Dan, verder "grappige" dingen zijn voor Stuffis Generalis, maar daar mag je nog niet in. Het is de bedoeling dat je eerst je sporen verdient door mensen te helpen en techposts (dus zinnige informatie) te maken.
Wrong asnwer :Y)

De SG is voor serieuze dingen.

De HK is voor de funny zooi :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Thank you so much for sharing that with us :)

Maar het slaat alleen helemaal nergens op.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.