• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik ben dus op zoek naar een PDA. :)
Ik heb al een beetje rond gekeken etc. en zit nu te twijfelen welke ik moet nemen:
Namelijk:

- Sony Clié PEG-SJ33

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=2185

Specs

- iPaq 1915

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=2365

Specs

Waarom zit ik tussen deze 2 te twijfelen?

Omdat ze allebei de mogelijkheid hebben om mp3's af te spelen.
Ook vanwege de prijs natuurlijk, ik wil niet al te veel geld uit geven,
maar toch een redelijk goede PDA hebben, met goede mogelijkheden.

Dus nu is de vraag: Voor welke zouden jullie gaan? ;)

PB 3.2

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De meeste PDA's kunnen tegenwoordig MP3's afspelen, maar je moet het niet als een vervanger zien van een MP3-speler want de bediening is is stuk minder handig.

En je hebt nou 2 totaal verschillende PDA's over. Een met PalmOS en een met Windows.

Ik denk dat je eerst een OS moet uitzoeken.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

zelf zou ik zeggen: ga voor de PocketPC, maar er zullen ook mensen zijn die de Palm zullen aanraden. Het zijn gewoon 2 aparte apparaten met agenda en MP3functie en een hoop extra dingen. Je zegt niet al teveel geld uit te willen geven? Kijk dan ook ff naar de Axim van Dell zou ik zeggen :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Er zijn veel koopadviezentopics in GT aanwezig, maar degene die open blijven hebben een ding gemeen. De topicstarter geeft zelf aan wat voor hem heel belangrijk is en de dillema's zitten in modellen dat zeer dicht op elkaar zitten qua prijs/functie/kwaliteit.

je toont dit hier dus niet. Je moet deze dus echt voor jezelf uitzoeken wat je wilt en welke daaraan voldoet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.