[Shop] geen mail

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-03 12:53
Ik heb onlangs de volgende bestelling geplaatst op videl.shop:
1 Antec SX1040B-II € 139,00

2 Antec 80mm Small Fan € 10,60

2 Antec Y-kabel € 7,00

Totaal incl. BTW en excl. verzendkosten € 156,60
Ik zou een mail bevestiging krijgen en dan zal de bestelling geactiveerd worden. Sommige sites zijn hier vrij snel mee en sommige wat langzamer. Maar ik vind 40 minuten toch wel vrij lang :?
Ik heb het daarom nog een keer gedaan omdat ik misschien mijn e-mail adres verkeerd had opgegeven, maar verder met dezelfde gegevens. Nog steeds geen mail.

Mocht het nodig zijn, hier mijn gegevens:

Bax, P
internetinfo[at]planet.nl

en die ander:
Bax, P
bax00352[at]planet.nl

Allebei zelfde adres, internetinfo is forwarder ( doh 7(8)7 ) maar kon evt verkeerd geschreven zijn.

Nog een probleem in de shop is dat als je een bestelling hebt in je winkelmandje en je klikt op de productomschrijven en je klikt dan op back, dat die bestelling dan opeens twee keer erin staat. Wil je die vervolgens verwijderen dan verwijderd hij het volledige product en ik had net ook dat hij nog andere dingen erbij weg haalt.
Of dat alleen bij videl is weet ik niet en het kan eigenlijk ook aan mij liggen, maar omdat dit topic toch over de shop gaat heb ik er even melding van gemaakt. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Bestellingen bij de Viddel shop worden afgehandeld door Viddel, daar kan niemand je hier mee helpen. Via http://viddel.shop.tweakers.net/?action=responsformulier kun je in contact komen Viddel, zij kunnen je dan verder helpen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-03 12:53
Ahh ok, ik dacht ik open een topic omdat er dit stond:
In samenwerking met Viddel Network Solutions heeft Tweakers.net een shop geopend
Ik heb het formulier al verzonden en nu maar wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door internetinfo op 28-06-2003 19:04 ]