Toon posts:

[ Win2k3 ] Geen NVidia Menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Wink2k3 Enterprise Server build 3790 vandaag geinstalleerd en ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een Asus V8200 Deluxe met tv-out en zooi, het is dus een Geforce 3 TI200 chip. Ik heb geprobeerd drivers v43.51 en v44.03. Ze installeren goed, maar ik krijg als ik op mn desktop properties -> settings -> advanced doe krijg ik de gewone windows shit en niet die van nvidia, oftwel, ik kan tv-out dus niet inschakelen. Wie weet de oplossing? Ik heb bij services gekijken dat daar net iets als bij themes disabled staat, maar helaas.

Verder ondersteund microsoft het zelf niet dat je met een microsoft internet keyboard werkt. Dat wil zeggen, de drivers zijn niet te installeren, omdat ik niet het goede os heb volgens hun (intellitype v2.21 env2.22). Hokeys doen het, maar ik krijg my computer inplaats van explorer, en das arelaxed. Wie heeft een tip of wie weet waar die settings worden weggeschreven in de registry?

En als laatste, weet iemand hoe het met de final release van win2k3 staat? Wanneer wordt ie verwacht of is ie al in omloop (dus klaar)?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 20:23

Wietse

¯¯¯¯¯

De final versie van Win2k3 is al een redelijk lange tijd uit hoor :? Heb je de guide van Neowin.net al bekeken?:

http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=54

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik kan het mishebben, maar is Windows 2003 niet al uit sinds 1 april 2003?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de Build van de final release dan?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 15:05:
Wat is de Build van de final release dan?
3790

En ik heb trouwens nergens last van hoor. Ik krijg gewoon het nvidea menu te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door The Dolf op 28-06-2003 15:09 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:21
The Dolf schreef op 28 juni 2003 @ 15:07:
[...]

3790

En ik heb trouwens nergens last van hoor. Ik krijg gewoon het nvidea menu te zien.
Ik krijg ook een gewoon nVidia menu te zien, maar ik heb dan voor het installeren van de nVidia drivers ook wel het een en het ander aangepast wat met videodrivers te maken zou kunnen hebben. Daarbij denk ik aan: Hardwareversnelling, DirectX, etc. (ik heb dus gewoon de guide op http://www.msfn.org/win2k3 gevolgd :P )

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat boeit dat nou? Het is een server OS, dus speciale toetsenborden en video boeit in principe niet.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
svdmeer schreef op 28 June 2003 @ 17:42:
Wat boeit dat nou? Het is een server OS, dus speciale toetsenborden en video boeit in principe niet.
Amen. Je kan het tweaken ook tever voeren :)

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1