Toon posts:

IE6 verwijderen Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb IE6(Microsoft internet explorer 6 SP1)Maar ik krijg nu als ''home'' pagina http://www.findwhatevernow.com/search/ ik wou em gaan veranderen in Tools>Internet Options>General maar ik kon toen nix meer intypen omdat hij geblokkeerd was(hij was mistig om het maar zo te zeggen) Wat kan ik nu doen(het is egt heel irritant want als ik wil internetten en ik klik op het icoontje kom ik op die site en krijg ik allemaal popups en soms loop m'n pc dan vast) Kan iemand imj asjeblieft helpen!!!! :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 28-06-2003 14:41 . Reden: irri smileys verwijderd ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:10:
Hoi ik heb IE6(Microsoft internet explorer 6 SP1)Maar ik krijg nu als ''home'' pagina http://www.findwhatevernow.com/search/ ik wou em gaan veranderen in Tools>Internet Options>General maar ik kon toen nix meer intypen omdat hij geblokkeerd was(hij was mistig om het maar zo te zeggen) Wat kan ik nu doen(het is egt heel irritant want als ik wil internetten en ik klik op het icoontje kom ik op die site en krijg ik allemaal popups en soms loop m'n pc dan vast) Kan iemand imj asjeblieft helpen!!!! :'(
IE6 verwijderen van XP gaat voor zover ik weet niet zo makkelijk, maar je kunt om die popups kwijt te raken (en die startpagina) Ad-Aware even op spyware en/of adware laten scannen.

offtopic:
Overigens, met al die smilies leest het erg irritant :| :| :| :|
Lees ook eens FAQ-forumgedrag door.

[ Voor 28% gewijzigd door Han op 28-06-2003 14:42 . Reden: quote aangepast ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
`k zal et proberen tnx hè;):D

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet iemand hoe ik mijn eigen startpagina d'r op kan zetten want ik wil em graag op tweakers zetten

Verwijderd

control-d als je op t.net zit geloof ik, maar dat zal bij jou dan ook wel niet werken
die is het niet, ik zoek ff verder

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 14:30 ]

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 12:46
In IE menu extra---> internet opties, bovenste balk

[ Voor 6% gewijzigd door Underground75 op 28-06-2003 14:29 ]

Verwijderd

The Undertaker schreef op 28 June 2003 @ 14:28:
In IE menu extra---> internet opties, bovenste balk
zie zijn startpost. ik denk dattie de shortkey wil hebben

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 19:58

hrr

Have a nice Day

voor ie6 verwijderen ,

start -> instellingen -> configuratie scherm -> software -> windows onderdelen

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 12:05

n00bs

Het is weer Zomer!

Je gaat toch niet IE6 verwijderen vanwege je startpage.... die haal je gewoon in je registry eruit

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik zou sowieso eerst ff voor spyware zoeken. Daarna kan je hem gewoon weer aanpassen en werkt alles weer.

Omelette du fromage!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Draai eens ad-aware op je systeem... je hebt spyware die je startpagina enabeld.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

n00bs schreef op 28 June 2003 @ 14:35:
Je gaat toch niet IE6 verwijderen vanwege je startpage.... die haal je gewoon in je registry eruit
had ik ook al aan gedacht, maar zoek maar eens in je register naar je startpagina. ik kan hem niet vinden
laat maar, ik had gezocht op "about:blanc"
hij staat btw in hcu\software\microsoft\iex\main

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 14:45 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

XceeD schreef op 28 June 2003 @ 14:41:
Draai eens ad-aware op je systeem... je hebt spyware die je startpagina enabeld.
Dit was ook mijn gedachte bij het lezen van de start post. Vervelende sites willen nog wel eens rare dingen doen binnen Windows / IE

Download een versie vanaf http://www.lavasoft.nu

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Xander
Hallo?

Als ik dit lees:
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:26:
Ga ik er toch vanuit dat hij Ad-Aware al gedraait heeft :?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

XanderH schreef op 28 June 2003 @ 14:13:
[...]

IE6 verwijderen van XP gaat voor zover ik weet niet zo makkelijk, maar je kunt om die popups kwijt te raken (en die startpagina) Ad-Aware even op spyware en/of adware laten scannen.
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:26:
Dan maak ik eruit op, dat ie juist Ad-Aware gaat proberen :)

Maar het is ergens een registry-key, voor de startpagina... Welke weet ik ff niet uit me hoofd... En ik denk dat Ad-Aware het ook op kan lossen voor je :) Dus waarom moeilijk doen... Als het makkelijk kan :) :9

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet het nog makkelijker voor de topicstarter: niet zo snel op 'Yes' drukken.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik bwen nu Ad-Aware aan het draaien en ik denk dat het wel zal lukken heeeel erg bedankt dat jullie me konden helpen :D

Verwijderd

ThePerfectCell schreef op 28 June 2003 @ 15:25:
Maar het is ergens een registry-key, voor de startpagina... Welke weet ik ff niet uit me hoofd...
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:43:
hij staat btw in hcu\software\microsoft\iex\main

Verwijderd

Topicstarter
gunhead schreef:hij staat btw in hcu\software\microsoft\iex\main

jah maar welke map is dat? hcu\software\??? ik snap er nix van (dat komt misschien omdat ik pas geregistreerd ben) Wil iemand hierover asjeblieft een uitleg geven? :d

• blackd
  • Niet online
Die 'map' staat in je register. Maar ik denk dat je er beter uit kan blijven.

Als je je er toch aan wilt wagen: start -> run -> regedit

• Xander
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 17:29:
gunhead schreef:hij staat btw in hcu\software\microsoft\iex\main

jah maar welke map is dat? hcu\software\??? ik snap er nix van (dat komt misschien omdat ik pas geregistreerd ben) Wil iemand hierover asjeblieft een uitleg geven? :d
Je gaat naar Start > uitvoeren > 'Regedit' > HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Internet Explorer > main (er vanuit gaande dat dat pad van gunhead goed is dan :P ). Daar staat een REG_SZ die 'Start Page' heet. Als je deze wilt bewerken kun je dat in het menu Bewerken > Wijzigen doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 28-06-2003 17:34 ]

Verwijderd

laat ook maar...

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan maar als ik op de map Microsoft heb gelikt staat er alleen IEAK en niet iex wat moet ik nu doen

Verwijderd

nee je moet dus de map "internet explorer" hebben. iex is daar gewoon een afkorting van.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 17:36:
Dat heb ik gedaan maar als ik op de map Microsoft heb gelikt staat er alleen IEAK en niet iex wat moet ik nu doen
met 'iex' werd de tree Internet Explorer bedoeld, het is geen 100% overgenomen afkorting :)

gunhead, bah :P

edit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.besjes/start.jpg
blackd schreef op 28 juni 2003 @ 15:28:
[...]

Ik weet het nog makkelijker voor de topicstarter: niet zo snel op 'Yes' drukken.
blackd, als jij dat mijn broertje aangepraat krijgt dat ie ook het onthoud (na 4 weken is IE weer brak sloom en krijg je allemaal weirde popups :/) krijg je van mij een hele grote slagroomtaart

[ Voor 53% gewijzigd door G33rt op 28-06-2003 17:43 ]

Verwijderd

woorden die ik dankzij de geweldige software van microsoft ms genoodzaakt ben vele malen per dag op te schrijven ga ik vanzelf afkorten.

edit: ik zie net dat ik in dat pad 'microsoft' juist wel voluit geschreven had :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 17:45 ]

• Xander
Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 17:42:
[...]

woorden die ik dankzij de geweldige software van microsoft ms genoodzaakt ben vele malen per dag op te schrijven ga ik vanzelf afkorten.
Gebruik dan op zijn minst de algemeen bekende afkorting 'IE' :P

G33rt, dat van die slagroomtaart, geld dat alleen voor blackd? :>

Verwijderd

Topicstarter
HEEEEEEEEEL ERG BEDANKT IEDEREEN G33rt BEDANKT DAT JE ER EEN PLAATJE BIJ HEBT GEZET DAT MAAKT HET VEEL MAKKELIJKER!!! HET IS ME NU GELUKT!! NOGMAALS BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :> :> :> :> :> :> :> :> :>

Verwijderd

XanderH schreef op 28 juni 2003 @ 17:45:
[...]

Gebruik dan op zijn minst de algemeen bekende afkorting 'IE' :P

vroegah was 'iex' ook heel normaal hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 17:47:
HEEEEEEEEEL ERG BEDANKT IEDEREEN G33rt BEDANKT DAT JE ER EEN PLAATJE BIJ HEBT GEZET DAT MAAKT HET VEEL MAKKELIJKER!!! HET IS ME NU GELUKT!! NOGMAALS BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :> :> :> :> :> :> :> :> :>
je schrijft het bijna net zo duidelijk op als ik :P

• blackd
  • Niet online
G33rt schreef op 28 June 2003 @ 17:39:
blackd, als jij dat mijn broertje aangepraat krijgt dat ie ook het onthoud (na 4 weken is IE weer brak sloom en krijg je allemaal weirde popups :/) krijg je van mij een hele grote slagroomtaart
* blackd haalt LART >:)

Oh, onder IE kan je softwareinstallaties uitschakelen meen ik. Hoef je het 'm niet aan te leren, moet je 't alleen dichttimmeren. Maar dat zal vast wel kunnen, weet alleen niet hoe :P

[ Voor 25% gewijzigd door blackd op 28-06-2003 17:50 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
XanderH schreef op 28 juni 2003 @ 17:45:
[...]
nee, blackd krijgt maar een slagroomtaart, ieder ander krijgt er 1,5 8)7

:+
Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 17:47:
geen dank, en veel plezier ermee :).

wil je wel voortaan wat minder capserig tikken? dit is niet erg prettig voor het oog enzo ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Woei... opgelost.

Lil_GangstahZ , de volgende keer wat minder caps en smiley's in je post a.u.b. We begrijpen het zo ook wel :)

Lees ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.