Ik heb rare verhalen hier gelezen op GoT.
Eentje die bv divx vloeiend aan de praat krijgt op een pII 266 en de ander verteld dat je weer minimaal een PII 450 moet hebben.
Ik heb zojuist een k6-2 400@450 in mijn ouwe pentium bak gedaan
met de hoop dat ik een divxje kan draaien
Nu weet ik dat de grafische kaart bijna geen invloed hebt voor het draaien van een divx. ( ik heb nu een s3 virge 4mb erin zitten )
ook met het hoeveelheid ram zit het prima. 2x128mb pc133 (maximaal)
Ik gebruikt een redelijke low quality divx film ( 1 cd versie )
dus ik dacht eigenlijk dat het wel zou moeten draaien op mijn win98 bak (schone install overigens)
verder is de k6-2 beduidend sneller in windows met andere apllicaties dan mijn oude pentium 200mmx.
dus iemand die mij misschien uit de brand kan helpen?
de geheugen timings staan op turbo. ik heb bijna alle snelheidtweaks in de bios uitgeperst.
en ik gebruik overigens de nieuwste codec. 5.05
en standaard windows media 6.x ( die wel snel opstart en relatief snel is)
Eentje die bv divx vloeiend aan de praat krijgt op een pII 266 en de ander verteld dat je weer minimaal een PII 450 moet hebben.
Ik heb zojuist een k6-2 400@450 in mijn ouwe pentium bak gedaan
met de hoop dat ik een divxje kan draaien
Nu weet ik dat de grafische kaart bijna geen invloed hebt voor het draaien van een divx. ( ik heb nu een s3 virge 4mb erin zitten )
ook met het hoeveelheid ram zit het prima. 2x128mb pc133 (maximaal)
Ik gebruikt een redelijke low quality divx film ( 1 cd versie )
dus ik dacht eigenlijk dat het wel zou moeten draaien op mijn win98 bak (schone install overigens)
verder is de k6-2 beduidend sneller in windows met andere apllicaties dan mijn oude pentium 200mmx.
dus iemand die mij misschien uit de brand kan helpen?
de geheugen timings staan op turbo. ik heb bijna alle snelheidtweaks in de bios uitgeperst.
en ik gebruik overigens de nieuwste codec. 5.05
en standaard windows media 6.x ( die wel snel opstart en relatief snel is)