Toon posts:

S55 + Abbo + GPRS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb allereerst natuurlijk de search gebruikt en heb gekeken op telecomvergelijker.nl en telecomadvies.nl maar op dit moment dit moment wordt ik helemaal draaierig van al die acties/abbo's/voorwaarden dat ik me ff tot GOT richt.

situatie:
ik wil dus de S55 bestellen (zonder cam) met een abbo. daarbij wil ik ook gebruik maken van GPRS voor mail en (in de nabije toekomst) mijn PDA voor internet en mail. ik ben dus opzoek naar een abbo die ook gprs kan.

nu kom ik bij telcomvergelijker uit op het O2 Zuiver abbo waarbij je 500 belmin hebt (echter alleen gelden die naar vast en andere mob van O2). Als ik het goed begrijp uit de site van O2 kun je dus ook met dat abbo GPRS gebruiken voor 1.5 E per MB????

wie maakt er nog meer gebruik van GPRS (met of zonder S55) en wat kunnen jullie adviseren voor abbo??? want ik kom er nu even niet helemaal meer uit.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ja dat kan, ik heb ook zuiver bellen 500 en de siemens s55 :)

Ik kan gewoon gprs gebruiken en het kost 1,5 euro per mb.
Ik heb zelfs ge msn-ed op me mobiel :P

Verwijderd

ik heb hier ook een vraag over die o2 maar niet wil beantwoorden; worden je kb's aan het einde van de maand opgeteld en afgerond? Of steeds per sessie? want dat scheelt nochal wat geld, hoeveel kb kost email checken gemiddeld en msn?

Verwijderd

Topicstarter
dan denk ik dat ik dat abbo maar neem, of weet iemand nog meer goeie aanbiedingen voor S55 + GPRS???¿

Verwijderd

kunt voor hetzelfde geld ook een nokia 7210 nemen zag ik net, die heeft waarschijnlijk wel een mooier scherm

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 19:03 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
Mjah, al eens gezien hoeveel probs de 7210 heeft? Ik heb ook de S55 icm met zuiverbellen, leuke telefoon en heb niets te klagen over O2! En een mailtje is zon 20 a 25 kb... en daarbij O2 is geloof ik het goedkoopst met gprs verkeer :)

XXXVI

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 14:10:
dan denk ik dat ik dat abbo maar neem, of weet iemand nog meer goeie aanbiedingen voor S55 + GPRS???¿
ik heb toevallig eens een uurtje zitten zoeken van de week. de goedkoopste is gewoon gsm.nl. op gsmweb.nl heb je net zoiets, maar dan krijg een een cam ipv een belbundel.

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik heb ook de S55 i.c.m. met O2 abbo. Gebruik ook GPRS en bevalt prima!
Ze verrekenen aan het eind van de maand trouwens veel minder KB dan mijn telefoon aangeeft dat ik verbruik heb.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf zit niet zo te wachten op de cam, ik heb al een digicam en die is uiteraard stukken beter dan die cam van siemens.

ik ben niet een groot verbruiker wat mobiel bellen betreft maar ik denk dat dit gaat groeien komend jaar.

nu moet ik nog opzoek naar de goedkoopste aanbieding, dat is ook altijd een gezoek

Verwijderd

Topicstarter
bah, ben vandaag weer aan het zoeken geweest voor een abbo + gprs maar het wordt er niet makkelijker op.
bij O2 heb je gprs data wat gewoon wordt verrekend per kb maar is het beltegoed alleen voor het vaste net en mobiele O2'rs
T mobiel heeft dan wel weer een leuk abbo maar de GPRS is daar weer vrij duur
Orange heeft een leuke Share en GPRS maar daar is het abbo icm die S55 weer erg duur.

niet erg makkelijk dus, wat hebben jullie voor abbo + gprs (danwel met de S55 of een ander toestel)

Verwijderd

ik herken je probleem. gelukkig verlopen de meeste acties deze week en is het volgende week weer opnieuw zoeken :).

ben er inmiddels al wel achter: hoe bekender de webwinkel, hoe goedkoper hij is.

Verwijderd

ik had ook een vraag over 02 gprs en de s55:

wat ik even niet begrijp, maakt hij ALTYD gebruik van wap via GPRS? Hoe kan ik dat zien / instellen? OOK heb ik als ik internet afsluit nog steeds GPRS aangemeld in mijn scherm staan.. wat houdt dat in?

Verwijderd

een gprs verbinding waar geen data overheen gaat kost je in pincipe niets. een wapverbinding een dagje open laten staan levert waarschijnlijk een mailtje van je provider op of je het wel zo bedoelt...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 18:08:
ik herken je probleem. gelukkig verlopen de meeste acties deze week en is het volgende week weer opnieuw zoeken :).
dat meen je niet ik wou eigenlijk deze week de knoop doorhakken, eigenlijk zit ik te lonken naar een S55 + Orange free 30 abo en dan met die share optie erbij dan heb kun je onbeperkt wappen en je kunt gebruik maken van van GPRS, is wel duur 3 euro per mb (na die 2 mb die bij die share zit) maar bij T mobile is het 2.5 euro alleen O2 is goedkoper met GPRS.

Maar er is zeker geen inzicht te krijgen deze week wat voor acties er volgende week zullen zijn neem ik aan.? want ik heb het een beetje gehad met dat uitzoeken en dan begint het volgende week weer opnieuw en scheelt het echt zoveel¿?

Verwijderd

maakt over het algemeen niet zo heel veel uit, alleen ze werken nou eenmaal met vaste blokken.

maar zoals ik al eerder zei: de bekende sites hebben een goede naam en zijn eigenlijk ook wel het goedkoopste. was vroeger niet zo, maar bijv de aanbiedingen van gsm.nl en gsmweb.nl vind je bijna nergens echt substantieel goedkoper.

maar als je iets leuks ziet voor s55: ik zou het ook graag weten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 18:23:
dat meen je niet ik wou eigenlijk deze week de knoop doorhakken, eigenlijk zit ik te lonken naar een S55 + Orange free 30 abo en dan met die share optie erbij dan heb kun je onbeperkt wappen en je kunt gebruik maken van van GPRS, is wel duur 3 euro per mb (na die 2 mb die bij die share zit) maar bij T mobile is het 2.5 euro alleen O2 is goedkoper met GPRS.

Maar er is zeker geen inzicht te krijgen deze week wat voor acties er volgende week zullen zijn neem ik aan.? want ik heb het een beetje gehad met dat uitzoeken en dan begint het volgende week weer opnieuw en scheelt het echt zoveel¿?
Toevallig is de site van www.gsmtrack.nl (geen spam, alleen goede ervaringen mee) net ge-update naar de nieuwe prijzen. Daar is de S55 gratis met een 2-jarig Free € 30 abonnement. En dan krijg je de eerste 3 bundels nog eens dubbel.

Overigens is GPRS bij T-Mobile wel € 2,50 maar dan betaal je wel € 5,00 abonnementskosten (en daar krijg geen MB's voor terug).

Verwijderd

aha. toevallig iemand hier die weet hoe het bereik van orange is in de regio eindhoven? paar jaar geleden een dutchtone prepay gehad, maar daar was de dekking toen rampzalig

wacht ff, dat is nog best duur: zo'n o2 aanbieding van een jaar is goedkoper

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 19:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 18:13:
een gprs verbinding waar geen data overheen gaat kost je in pincipe niets. een wapverbinding een dagje open laten staan levert waarschijnlijk een mailtje van je provider op of je het wel zo bedoelt...
maar hoe zie ik dat hij aan het wappen is? Soms zie ik dat symbool van wap als ik pagina's bekijk en soms het symbool van wap via gprs; waar basseert hij dat op? De ontvangst? Ik wil gewoon altyd wap via gprs...

Verwijderd

ik ken die phone niet goed, paar keer met die van iemand anders gespeeld maar dat was het.

alleen bij de siemens phones die ik ken gaat bij een gewone wap verbinding de gesprekkenteller ook gewoon lopen (meestal staat die in het kosten menu oid).

en op je rekening vind je die dacht ik altijd terug als een dataverbinding die per seconde wordt afgerekend.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind gsmtrack nog niet eens zo heel goedkoop. dan is belcompany nog goedkoper
maar misschien een vraag die hier niet thuis hoort wat zijn nog meer goeie sites waar je mob + abbo kunt bestellen

Verwijderd

Topicstarter
== - - sorry verkeerde post - - ==

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 21:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 20:51:
ik vind gsmtrack nog niet eens zo heel goedkoop. dan is belcompany nog goedkoper
maar misschien een vraag die hier niet thuis hoort wat zijn nog meer goeie sites waar je mob + abbo kunt bestellen
http://www.gsmweb.nl : goedkoop, betrouwbaar en razendsnel met leveren

vroeger ook wel eens bij httP://www.telecom.nu besteld maar die zijn tegenwoordig niet meer HEEL goedkoop

en http://www.gsm.nl

maar ligt maar net aan het toestel dat je wilt hebben, ik heb mijn s55 + cam voor 129 gekocht met een o2 500 [12,50 per maand] 12 maanden, geen entreekosten en eerste 3maanden 500minuten gratis en dat alles op gsmweb

Verwijderd

Topicstarter
maar die 500 min zijn wel alleen naar vast en naar andere mobiele nummers van O2 dat vind ik zelf een groot nadeel van dat abbo voor de rest wel mooi O2 zeker met die GPRS

Verwijderd

ik koop hem wel gewoon los, tegen de tijd dat me cashdeal abo afloopt neem ik wel weer een nieuwe casdeal.

bij gsmweb.nl krijg je de s55 met cam voor 308 euro incl verzendkosten. ik heb hem nergens goedkoper gezien.

tenzij iemand weet waar de s55 zonder cam te koop is voor laten we zeggen onder de 230 euro...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 22:10:
ik koop hem wel gewoon los, tegen de tijd dat me cashdeal abo afloopt neem ik wel weer een nieuwe casdeal.

bij gsmweb.nl krijg je de s55 met cam voor 308 euro incl verzendkosten. ik heb hem nergens goedkoper gezien.

tenzij iemand weet waar de s55 zonder cam te koop is voor laten we zeggen onder de 230 euro...
dat zal niet zo heel gauw gebeuren die cam is nog geen 50 (of 80) euro waard.

Verwijderd

Begrijp ik nou goed dat je bij een O2 "Zuiver Bellen" abbonement toch nog een korting op je toestel krijgt? "Zuiver Bellen" was toch juist goedkoper omdat er geen subsidies op telefoons werden gegeven bij dat abbonement? :?

Want als ik dat O2 abbonement kan krijgen plus ook nogeens die S55 met een leuke korting, dan wordt het al helemaal interessant. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 22:10:

dat is toch dom? Ik ben minder dan 308 euro kwijt en heb ook nog eens een abo erbij + minuten [toestel heeft geen simlock!]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 22:59:
Begrijp ik nou goed dat je bij een O2 "Zuiver Bellen" abbonement toch nog een korting op je toestel krijgt? "Zuiver Bellen" was toch juist goedkoper omdat er geen subsidies op telefoons werden gegeven bij dat abbonement? :?

Want als ik dat O2 abbonement kan krijgen plus ook nogeens die S55 met een leuke korting, dan wordt het al helemaal interessant. :)
inderdaad vreemd maar waar, is ook een v70 actie in de online o2 shop; krijg je een motorola v70 gratis!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 23:05:
[...]

dat is toch dom? Ik ben minder dan 308 euro kwijt en heb ook nog eens een abo erbij + minuten [toestel heeft geen simlock!]
geldt die aanbieding nog dan?

edit: ik zie al welke je bedoelt, thanx:
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/o2/sis55.htm
met o2 basis:
s55+cam: 169
abo: 12x7,50 (verder niet gebruiken natuurlijk)
verzend: 8
totaal: 267

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 00:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is dan ineens een hele leuke actie met die O2 abbo, jammer dat die cam erbij zit anders was die nog interessanter geweest, maar zeker een aanbieding om in de gaten te houden

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 11:10:
kijk dat is dan ineens een hele leuke actie met die O2 abbo, jammer dat die cam erbij zit anders was die nog interessanter geweest, maar zeker een aanbieding om in de gaten te houden
precies.

die cam hoef ik ook niet, maar als het maar een paar tientjes uit maakt wil ik hem best hebben

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk toch dat ik ga voor De orange abbo, lekker makkelijk dat alles van de 30 euro afgaat

Verwijderd

Topicstarter
als ik even een domme vraag mag stellen:
op de orange site staat dat je eenvoudig van abbo kunt overstappen. Is het dan niet slim om een abbo af te sluiten voor orange free80 en dan de telefoon gratis te krijgen en dan meteen de volgende maand over te laten zetten naar free 20. of mis ik hier nou wat

Verwijderd

je mist wat ja. je moet voor een jaar tekenen.

Verwijderd

Je mag inderdaad na 6 maanden omlaag, mits je ook echt maar voor dat bedrag belt. Dus als jij belt voor € 20, dan mag je na 6 maanden naar een € 20. Omhoog mag altijd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 20:23:
Je mag inderdaad na 6 maanden omlaag, mits je ook echt maar voor dat bedrag belt. Dus als jij belt voor € 20, dan mag je na 6 maanden naar een € 20. Omhoog mag altijd.
meen je dat? waar staat dat zwart op wit? want dan zou het wel eens goedkoper kunnen worden dan de actie met o2

Verwijderd

Dat staat nergens zwart op wit, maar je kan de Orange klantenservice mailen. Die zullen het dan bevestigen. csbomail@orangemail.nl is het mailadres.

Verwijderd

ok done, ben benieuwd.

Verwijderd

Topicstarter
misschien dat je de uitkomst kunt posten in dit topic, zou wel interessant zijn

iemand wel eens gekeken op www.telecom.nu ook geen gekke aanbiedingen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch gekozen voor de deal op www.gsmeasy.nl
namelijk S55 + orange free 30
huidige aanbieding
2 * 30 euro beltegoed extra erbij + 15 Euro beltegoed van gsmeasy
S55 was 49 euro exclusief cam

ik zelf vond het wel een nette deal en ik moest toch een keer de knoop doorhakken

Verwijderd

orange heeft nog niet terug gemaild.

ik heb toch maar een losse gekocht bij gsmplaza.nl

s55 met cam voor 291 eur incl verzendkosten, is iets duurder dan de goedkoopste abo deal, maar dan heb je iig in 1 keer het hele bedrag betaald en niet steeds een beetje

Verwijderd

mail van orange:
Als uw abonnement langer dan 6 maanden geleden is aangesloten of de
verlenging van uw abonnement is langer dan 6 maanden geleden dan is het
mogelijk om een abonnements advies bij ons aan te vragen. Dit is geheel
kosteloos.
Het systeem kijkt naar u belgedrag van uw laatste drie rekeningen en hierop
wordt gebaseerd welke belbundel het beste bij u past. U kunt zelf ook kiezen
voor een andere belbundel dan de bundel die wij u adviseren.
U kunt uw belbundel wel maandelijks verhogen naar een hogere bundel.
Pagina: 1