specs:
amd 1200 mhz
768 mb sdram
120 gb hdd
soundblaster 1024 live
temps: volgens bios
idle = 55
stressed = 66
casetemp idle = 28
casetemp stressed = 35
software:
winxp sp1
bios update
probleem:
Het begon ermee dat in windows steeds het beeld bevroor, daarna kwamen de blauwe schermen met een hoop text, dus ik denk nou ja winxp ff reinstalleren toen kreeg ik dit:
*klikbaar*
dus dat ging niet door, nou ja dan maar proberen normaal op te starten en nu krijg ik steeds als ik wil booten dit scherm te zien:

*klikbaar*
dus ik denk nou ja dan haal ik de koeler en de proc er maar af en de proc ziet er dus zo uit:

zou het aan de proc kunnen liggen?
en als ik format C: doe, kan ik dan later in winxp gewoon mijn 2de hdd toevoegen zonder die te hoeven formateren?
amd 1200 mhz
768 mb sdram
120 gb hdd
soundblaster 1024 live
temps: volgens bios
idle = 55
stressed = 66
casetemp idle = 28
casetemp stressed = 35
software:
winxp sp1
bios update
probleem:
Het begon ermee dat in windows steeds het beeld bevroor, daarna kwamen de blauwe schermen met een hoop text, dus ik denk nou ja winxp ff reinstalleren toen kreeg ik dit:
*klikbaar*
dus dat ging niet door, nou ja dan maar proberen normaal op te starten en nu krijg ik steeds als ik wil booten dit scherm te zien:
*klikbaar*
dus ik denk nou ja dan haal ik de koeler en de proc er maar af en de proc ziet er dus zo uit:
zou het aan de proc kunnen liggen?
en als ik format C: doe, kan ik dan later in winxp gewoon mijn 2de hdd toevoegen zonder die te hoeven formateren?