Mijn vader is een beetje een autofiel en heeft daarom een mooie screensaver van een automerk op zijn computeer.
Ik zet hem natuurlijk iedere keer weer uit als ik hier kom in het weekende
. Want ja, dat kost natuurlijk handen vol cpu cycles die wel betere dingen te doen hebben (ecc2).
Maarom post ik hier nou? Nou ik wil weten in hoeverre zo'n screensaver cpu cycles vreet. Testen is vrij lastig aangezien je geen taskmanager kunt bekijken als de screensaver aanstaat
Natuurlijk is de ene screensaver de ander ook niet...
Maar wat ik eigenlijk ook wil weten is of windows (XP) ook de screensaver uitzet zodra hij de monitor op standby gooit. Als dat zo is is het al een stuk minder erg. Maarja Bill en consorten maken wel eens vaker domme fouten (lees: features
) in hun software.
Is er iemand die hier 'onderzoek' naar heeft gedaan?
Ik zet hem natuurlijk iedere keer weer uit als ik hier kom in het weekende
Maarom post ik hier nou? Nou ik wil weten in hoeverre zo'n screensaver cpu cycles vreet. Testen is vrij lastig aangezien je geen taskmanager kunt bekijken als de screensaver aanstaat
Maar wat ik eigenlijk ook wil weten is of windows (XP) ook de screensaver uitzet zodra hij de monitor op standby gooit. Als dat zo is is het al een stuk minder erg. Maarja Bill en consorten maken wel eens vaker domme fouten (lees: features
Is er iemand die hier 'onderzoek' naar heeft gedaan?
...