Ik heb hier een sapphire pci radeon 7000 32mb ddr en krijg overscan maar niet aan voor mijn tv.
Dit is niet mijn eerste ati kaart en ken het probleem, meestal is dit opgelost met in het register te zetten "TVEnableOverscan = 1" alleen moet dit soms op andere plaatsen staan.
Om de een of andere reden wil het nu maar niet werken, ik heb op elke mogelijke positie in het register dit gezet maar het werkt nog niet.
Ook Rage3DTweak helpt niet.
iemand de juiste plaats in het register of een andere tweak programma dat dit wel kan.
is voor win9X geloof ik en is bij mij dus niet te vinden
ik heb zelfs devices 0 tot 4 (komt neem ik aan doordat ik 4 monitoren heb aangesloten)
overal ingevuld maar geen effect
Kaart zit wel als tweede kaart in mijn workstation (naast g450) maar dat moet geen probleem zijn.
Dit is niet mijn eerste ati kaart en ken het probleem, meestal is dit opgelost met in het register te zetten "TVEnableOverscan = 1" alleen moet dit soms op andere plaatsen staan.
Om de een of andere reden wil het nu maar niet werken, ik heb op elke mogelijke positie in het register dit gezet maar het werkt nog niet.
Ook Rage3DTweak helpt niet.
iemand de juiste plaats in het register of een andere tweak programma dat dit wel kan.
code:
1
2
| HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\0000\DAL\TVEnableOverscan=1 |
is voor win9X geloof ik en is bij mij dus niet te vinden
code:
1
2
| HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\ati2mtag\Device0] "TVEnableOverscan" = dword:00000001 " |
ik heb zelfs devices 0 tot 4 (komt neem ik aan doordat ik 4 monitoren heb aangesloten)
overal ingevuld maar geen effect
Kaart zit wel als tweede kaart in mijn workstation (naast g450) maar dat moet geen probleem zijn.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.