Toon posts:

redalert2 starten!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pI-233mmx met 32mb, volgens de handleiding van redalert2 heb je minimaal p11-266 met 64mb nodig. Kan ik hem nu toch nog draaien, door bepaalde instellingen te veranderen. Of moet ik mijn systeem aanpassen?
Alvast bedankt

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoewel hier vast mensen zijn die er een trucje voor hebben, kan me niet voorstellen dat je dit wilt. Je speelt dan op 640x480 :r en dan nog traag ook. Maar goed, zoals als ik zei, waarschijnlijk loopt hier wel een tweeker rond die het weet

Verwijderd

op mijn P233@266 met 96MB draait ie wel redelijk.. het laden duurt alleen behoorlijk lang maar eenmaal geladen speelt ie wel redelijk.. het scrollen gaat niet helemaal soepel maar het is best speelbaar :)

Ik weet alleen niet hoe ie draait met 32MB ram.. denk dat dat swappen wordt tijdens het spelen en dus schokkeriger. Maar probeer het gewoon.. hij start waarschijnlijk gewoon op.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die een oplossing hebben?

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Geheugen kopen en overklokken??
Ben je wel het goedkoopste uit als je je systeem wilt aanpassen :)

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:33
Geheugen is op het moment flink goedkoop, en een Duron Procje met Mobo's is niet zo duur op het moment (pricewatch eh? :)) Je zullt toch een keer moeten updaten, waarom niet nu?

I want to live forever, so far.. so good.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Waarschijnlijk draait het nu wel maar extreem traag. Red Alert vraagt toch aardig wat geheugen. Zie screenshot van Task Manager in Win2K als RA2 draait:

(game.exe is Red Alert 2)
Afbeeldingslocatie: http://home.wirehub.nl/~inc10897/pics/taskman.jpg

Maar ik zou gewoon wat geheugen bij plaatsen, of nog beter; een nieuwe moederbord, CPU en geheugen. Je loopt wel een beetje achter nu! :)

P.S. Mijn koe is duidelijk de grootste CPU belaster :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet dat ik achter loop, maar normaal gebruik ik mijn pc alleen als tekstverwerker en excell. Ik ben niet zo'n gamer maar Redalert is wel mooi.
Ik denk dat ik geheugen ga kopen om hem toch wat sneller te maken. Hoe kom ik erachter welk geheugen ik bij moet kopen?

Alvast bedankt voor de reacties

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waarom is Game.exe ra2 als er ook ra2.exe bij staat?

Misschien een domme vraag hoor?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Joop
Op woensdag 29 november 2000 14:27 schreef Dinictus het volgende:Waarom is Game.exe ra2 als er ook ra2.exe bij staat?
Omdat ra2.exe een dummy executable is van 130K die de "echte" executable game.exe van 4,4 MB aanroept. Kennelijk is dat een "feature" ;) van de Tiberian Sun engine :).
Hoe kom ik erachter welk geheugen ik bij moet kopen?
Dat kan de lokale computerboer je vertellen. Da's voor jou het makelijkst denk ik.

Verwijderd

Ik heb een P1-233 met 64 Mb. Maar bij mij loopt hij lekker hoor. Soms happert hij heel ff maar da is heel af en toe

• Joop
Klopt, maar als je 32 MB hebt loopt ie te swappen als een gek...

Verwijderd

Ik span de kroon (denk ik) met mijn p166 en 32 MB RAM, alleen ik kan niet verder komen dan Pearl Harbor (Allies), daar zit hij echt (in-game) te laden als een gek.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 10:36
Wat dachten jullie van ra.ini editen
en dan daarin het scherm op 320x200 >:) zetten?
zo heb ik sommige (onoverzichtelijke) missies gespeeld in 1600x1200

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 10:11 schreef PWM het volgende:
Hoewel hier vast mensen zijn die er een trucje voor hebben, kan me niet voorstellen dat je dit wilt. Je speelt dan op 640x480 :r en dan nog traag ook. Maar goed, zoals als ik zei, waarschijnlijk loopt hier wel een tweeker rond die het weet
640x480 is zo erg nog niet als je bedenkt dat mensen met een trage comp (waaronder ik dus ook:'() meestal ook een 15 inch scherm hebben, 1024x768 is dan al veels te klein.

RA2 draait trouwens aardig hier op p2 233@263 en 128mb.
Pagina: 1