We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Als je je dump bekijkt via een text-editor dan staat dit in je dump:
<b>Fatal error</b>: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in <b>' at line 1
en waarschijnlijk ook heel vaak. Ik vraag mij af of je dump dan ook nog goed is.
<b>Fatal error</b>: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in <b>' at line 1
en waarschijnlijk ook heel vaak. Ik vraag mij af of je dump dan ook nog goed is.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Het maken van de dump is mislukt omdat je script wat de dump doorgaf via je browser langer bezig was dan 30 seconden. Je dump is dus (halverwege) ongeldig en daar is nu niks meer aan te doen.
Je kunt in het vervolg beter dumps maken in een file op de server met mysqldump en die files vervolgens downloaden naar een andere pc en nu alleen maar huilen omdat je geen volledige backup hebt.
Je kunt in het vervolg beter dumps maken in een file op de server met mysqldump en die files vervolgens downloaden naar een andere pc en nu alleen maar huilen omdat je geen volledige backup hebt.
|_____vakje______|