Toon posts:

Het grote "ik wil ook een matrix bril" topic

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus een beetje rond te kijken op tweakers en zie die matrix bril. Dus ik naar laupro om die look-a-like matrix bril te gaan bestellen, is de inkoopactie voorbij. Ik heb de search al gebruikt, maar daarmee vind ik geen site die ze nu nog te koop aanbiedt voor rond de 30 euro. Ik weet het, voor 30 euro is het natuurlijk geen superbril, maar ik vind het gewoon een stoere bril. Dus maybe als iemand nog een linkje voor me heeft waar ie te koop is.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Bij Pearl verkopen ze momenteel de officiele Matrix brillen.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Organiseer zelf ook een IA. :o

Wanbeleid is ook beleid.

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Een (nieuwe) IA lijkt me een goed idee, ben zelf ook al een tijdje op zoek naar de look-a-like Matrix bril (de Neo) :)

[ Voor 7% gewijzigd door j0ck0z op 28-06-2003 14:17 ]

PB 3.2

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Je kan ook even wachten, er is daar al afgesproken dat brillen die niet goed passen of er toch niet zo goed uitzien op het hoofd van de besteller opnieuw daar ergens worden aangeboden. En er worden van alle brillen waarschijnlijk teveel besteld, dus als je wacht tot er geleverd word is er in ieder geval nog een kans dat je er dan 1 kan krijgen. Een volgende IA komt er vast ook wel, als het zo'n groot succes was/is.

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

op www.zonnebrillen.nl verkopen ze ook de matrix zonnebrillen

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Van de nu nog lopende (maar wel gesloten) IA zijn zeer waarschijnlijk brillen over. Er zijn namelijk een 2 duizend brillen (!) in eerste instantie gevraagd door alle ia-deelnemers bijelkaar. Zeven procent van de deelnemers heeft niet betaald, maar omdat deze brillen wel besteld zijn, zijn er dus wat brillen over.

Stel dat iedereen evenveel brillen heeft besteld dan zouden er dus zo'n 140 brillen over zijn. Ik zou zeggen; maak op de maxtrix brillen inkoop actie een nieuw topic met "Ik wil een bril die over is" oid. Dan kun je zo toch nog een bril regelen :).
Pagina: 1