Toon posts:

Stukje teleurstelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ..Ik heb eindelijk een Asus 7700 deluxe versie ......en de tv uit werkt....Ik heb de tv uit naar een beamer vast gemaakt ...Vroeger met mijn laptop met een rca uit kon ik lekker divx kijken op de muur ..en geloof me de kwaliteit was geweldig (Toshiba Tecra 7000)...Ik had het zelfde verwacht van de 7700 deluxe versie ..hmmm..Wat raar is is dat de beeld op meeste plekken .heel donker en zwart is ..Dus ik heb met die "black light" zitten speelen ..en het maakt well een verschill .maar toch is de beeld niet echt scherp genoeg....Ik gebruik 6.31r drivers ..Weet iemand of de 5.33 beter effect geven ....of de nvidia drivers betere beeld geven???....Je zouden naamelijk denken dat je veel meer better kwaliteit kan verwachten van een kaart van 785 gulden :)) ...

Verwijderd

moet je ff bij je driver instellingen kijken en spelen met de brightness en contrast in het tabblad overlay color control

Afbeeldingslocatie: http://www6.tomshardware.com/graphic/00q3/0008141/images/det3_add_overlay_color.gif

Verwijderd

Topicstarter
Ja met die video instellingen tablaad ..daar heb ik ook mee zitten speelen ..Door dat ging het ook wat better .Maar ja ..toch niet zooo better :))))....Hmmm toch moet het nog mogelijk zijn om better kwaliteit zien te kunnen halen van dat beast :))

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30
Is het niet mogelijk de beamer aan te sluiten op je VGA-out om dan eventueel je scherm weer op je beamer aan te sluiten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja .maar de beamer manula zegt dat de kwaliteit veel better is via scart -svhs ..or rca.....Vette beamer is het ...daarom dacht ik ook van hoe kan het nou dat de kwalietiet better is met de laptop dan met 7700.???