[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Virus lijkt me stug met AVG up-to-date
adaware heeft alle spyware weggehaald btw
[ Voor 14% gewijzigd door BertV op 28-06-2003 10:31 ]
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Waar leeg ik die documenten?BertV schreef op 28 juni 2003 @ 10:30:
ikheb het ook... mij werd voorgesteld om "documents" te legen in het start menu omdat daar misschien gezocht werd naar documenten op de A:... helpt ook niet.
Virus lijkt me stug met AVG up-to-date
adaware heeft alle spyware weggehaald btw
Als ik ze handmatig verwijder dan verwijder ik ze ook van mijn HD
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
tabblad startmenu
button customize daar na clear (idd verstopt)
[ Voor 11% gewijzigd door BertV op 28-06-2003 10:35 ]
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ow daarBertV schreef op 28 juni 2003 @ 10:35:
start > settings > taskbar startmenu >
tabblad startmenu
button customize daar na clear (idd verstopt)
Naja, ff afwachten danmaar..
Verwijderd
Start -> Instellingen -> Taakbalk en menu Start -> Geavanceerd -> Wissen
Jouw PC probeert gewoon de lijst van laast gebruikte documenten Up-to date te houden.
Dus als er in dit lijstje iets staat dat vanaf floppy werd gelezen, dan checkt de PC dit door
zo nu en dan even te proberen de floppy drive uit te lezen.
Het kan ook worden veroorzaakt door de indexing service. Probeer deze anders eens uit te zetten. Deze gaat ook in de tijd dat er niets anders gebeurt de PC (inclusief floppy drive)
doorzoeken om de zoekservice te versnellen.
vGnp
Ga ik ook doen, tnxVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 10:40:
@vacuumcleaner:
Start -> Instellingen -> Taakbalk en menu Start -> Geavanceerd -> Wissen
Jouw PC probeert gewoon de lijst van laast gebruikte documenten Up-to date te houden.
Dus als er in dit lijstje iets staat dat vanaf floppy werd gelezen, dan checkt de PC dit door
zo nu en dan even te proberen de floppy drive uit te lezen.
Het kan ook worden veroorzaakt door de indexing service. Probeer deze anders eens uit te zetten. Deze gaat ook in de tijd dat er niets anders gebeurt de PC (inclusief floppy drive)
doorzoeken om de zoekservice te versnellen.
vGnp
Verwijderd