ik heb een pentium 4 2.66ghz en een radeon 9600 pro. Nu zou je denken dat ik niets te klagen zou moeten hebben, maar mijn counterstrike lagt ongelofelijk. Weet iemand een oplossing?
Verwijderd
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Je geeft echt veel te weinig info, en ik denk niet dat je op dit forum goed zit. Je titel is ook niet erg goed.
Je kunt heb beter op http://www.beginnersweb.nl/forum/welkom.php proberen.
Je geeft echt veel te weinig info, en ik denk niet dat je op dit forum goed zit. Je titel is ook niet erg goed.
@ nia-boc
lijkt me niet, ik heb adsl basic van hccnet wat mij nog nooit eerder problemen heeft gegeven.
lijkt me niet, ik heb adsl basic van hccnet wat mij nog nooit eerder problemen heeft gegeven.
Verwijderd
lekker onduidelijk... meer specs? operating sys? www.speedtest.nl al geprobeerd??
hebben van een proc en een videokaart zorgt nog niet voor een goeie pc... ik leg hier net ook m'n proc en m'n videokaart op de vloer en idd: ik kan er met geen mogelijkheid op counterstriken
)
hebben van een proc en een videokaart zorgt nog niet voor een goeie pc... ik leg hier net ook m'n proc en m'n videokaart op de vloer en idd: ik kan er met geen mogelijkheid op counterstriken
das trouwens wel ERG hard... daar zou ik m'n moeder nog niet naartoe sturen (die weet nieteens hoe die pc aanmoetVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 08:59:
blabla
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 09:10 ]
Verwijderd
Mwah, ik geef gewoon een suggestie waar zijn vraag beter past, want dit kan dus hier echt niet, de volgende redenen:Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 09:07:
das trouwens wel ERG hard... daar zou ik m'n moeder nog niet naartoe sturen (die weet nieteens hoe die pc aanmoet)
-Verkeerde forum, moet naar SPV
-Hele verkeerde titel
-Véél te weinig info
En het leek misschien wat harder omdat ik geen "
En beginnersweb ik trouwens niks mis mee, ik ben vroeger als een enorme dombo begonnen bij een helpdesk forum.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 09:15 ]
Verwijderd
mja, lees de FAQ idd
er schijnt ook een ATI patch te zijn voor cs, ben ff zoeken
(helaas, die is alleen voor overflow error)
/topic report
er schijnt ook een ATI patch te zijn voor cs, ben ff zoeken
(helaas, die is alleen voor overflow error)
/topic report
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 09:54 ]
Counter-Strike werkt het beste op OpenGL en niet op Direct 3D hoorVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 10:40:
OpenGL draaien ipv DirectX ?
Maar de topicstarter is lekker vaag zeg
The devil is in the details.
Jij nog vager, hij zegt dat de TS OpenGL moet draaien en jij zegt dat Direct3D niet het beste isMaRc0 schreef op 28 juni 2003 @ 10:58:
[...]
Counter-Strike werkt het beste op OpenGL en niet op Direct 3D hoor
Maar de topicstarter is lekker vaag zeg
Verwijderd
te hoge fps? heb ik ook last van met adsl lite
. En jij misschien met zoon snel systeem ookwel. (te hoge fps veroorzaakt lagg)
Klopt, heb hier hetzelfde probleem, moet je V-Sync aanzetten, scheelt een heleboelVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 11:05:
te hoge fps? heb ik ook last van met adsl lite. En jij misschien met zoon snel systeem ookwel. (te hoge fps veroorzaakt lagg)
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Ooh, ik las het als "Heb je OpenGL draaien ipv DirectX?". My badzmn schreef op 28 June 2003 @ 11:03:
[...]
Jij nog vager, hij zegt dat de TS OpenGL moet draaien en jij zegt dat Direct3D niet het beste is
Ik dank jullie allen voor jullie tijd. Ik ben idd best wel vaag bezig geweest
maar NEway waar kan ik die fps en v-sync enzo aanpassen?
Je zou de fps (framerate) kunnen maximaliseren door bijvoorbeeld fps_max 85 in je Console in CS kunnen doen, maar het beste is gewoon fps_max 100 te doen en dan je V-Sync aan te zetten, als dat helptVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 11:30:
Ik dank jullie allen voor jullie tijd. Ik ben idd best wel vaag bezig geweestmaar NEway waar kan ik die fps en v-sync enzo aanpassen?
V-Sync kan je aan en uitzetten bij je videokaart instellen, dus rechtermuisknop op bureaublad » Eigenschappen » Instellingen » Geavanceerd en dan bij één van die tabbladen.
Met zo'n topicstart kunnen wel helemaal niets, en ga voortaan eerst ff zelf op zoek voordat je een topic opent ajb.
Met zo'n topicstart kunnen wel helemaal niets, en ga voortaan eerst ff zelf op zoek voordat je een topic opent ajb.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()