Ik heb net mijn Java SDK geupdate van 1.4.0 naar 1.4.2. Omdat Java eerdere installaties altijd laat staan eerst 1.4.0 verwijderd en daarna 1.4.2 geinstalleerd.
Alles werkt nu perfect, op 1 ding na: Java doet het niet meer onder mijn Opera 6.05. Ik krijg de volgende melding:
Upgraden naar Opera 7.x zie ik niet zitten (heb ik geprobeerd, beviel totaal niet), en ik weet vrijwel zeker dat het gewoon moet werken onder 6.05. Ik weet alleen niet hoe
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En weet die dan hoe hij/zij het toen heeft opgelost? Want ik heb IE vrijwel volledig vervangen door Opera, en heb geen zin om voor sites die applets hebben IE/Netscape te moeten gebruiken.
Alles werkt nu perfect, op 1 ding na: Java doet het niet meer onder mijn Opera 6.05. Ik krijg de volgende melding:
Ik heb 6.05 al opnieuw geinstalleerd, met Java (1.3.1) erbij, maar dat hielp niet. Ik heb dit probleem op het begin al gehad, maar ik weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost. Opera vindt de 1.3.1 en 1.4.2 plugins van Netscape, en de 1.3.1 plugins van Opera zelf. Onder IE en Netscape werkt alles gewoon naar behoren, met (voor zover ik weet) de 1.4.2 plugin.Registering native Java methods failed.
You either use an old opera.jar file or it is not in the Opera Classpath. Java applets will not work.
Upgraden naar Opera 7.x zie ik niet zitten (heb ik geprobeerd, beviel totaal niet), en ik weet vrijwel zeker dat het gewoon moet werken onder 6.05. Ik weet alleen niet hoe
Heeft iemand dit ook meegemaakt? En weet die dan hoe hij/zij het toen heeft opgelost? Want ik heb IE vrijwel volledig vervangen door Opera, en heb geen zin om voor sites die applets hebben IE/Netscape te moeten gebruiken.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs