Ghost 2003 corrupte file... ofwel het haasje :)

Pagina: 1
Acties:

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Topicstarter
Even kort, laptop gestolen (grrrr) al mijn zooi kwijt maar ikke niet gek en ik heb een ghost file gemaakt (Ghost 2003). Ik een nieuwe laptop gekocht en dacht fijn even mijn data retrieven....

nee dus :'(

Hij load de eerste file en dan uiteraard een melding van corruptie enzo... Ik ben al vanaf Dinsdag bezig en heb ondertussen uit het gedeelte wat er geladen is wel weer 1 en ander terug kunnen halen maar nou net niet dat ene stukje... nou ja jullie weten wat ik bedoel.

Ook al met Symantec support gemaild enzo maar die vertellen niet veel meer dan je op de site kan vinden met het -ignoreindex en -corrupt als cmd optie.

Ik heb 1 x een *.GHO file en 3 *.GHS files in de aanbieding. Als er iemand is die mij kan helpen data te retrieven dan ben ik die persoon zeeeeeeeer dankbaar en om duidelijk te maken hoe "belangrijk" het is wil ik erbij zeggen dat ik er wel wat voor over heb. Geld kost die ellende van het stelen me toch al.....

Sorry voor de lange post en ik hoop dat iemand een idee heeft.

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Kan je niks met ghost explorer ?

• Baklap

Baklap

Topicstarter
ja daar kan ik een gedeelte mee krijgen maar die geeft dus aan dat er ergens een corruptie zit... balen he ?

• Baklap

Baklap

Topicstarter
dag later en schopje....

• Baklap

Baklap

Topicstarter
laatste kick... had ik al gezegd dat ik er wat voor over heb :P

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
retrieve je met ghost voor dos of met ghost explorer in windows?

Ik heb nl de ervaring dat ghost explorer in windows bij incorrecte files meer data terug gelezen krijg.

• Baklap

Baklap

Topicstarter
Ja ik heb idd wel een paar dingen terug gevonden.,... helaas was de "winst" marginaal. Tis toch raar dat zoiets helemaal einde is maar het zij zo.. let's go on living :) Bedankt voor de input !

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als je die image nou eens op een losse partitie terug laat gooien? Kan je dan wat meer ermee?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Baklap

Baklap

Topicstarter
Nee hij geeft in Ghost al een corrupte file melding en met Ghost explorer kan ik de eerste span bereiken (1,7 gig) en voor de rest alleen maar de "oude" indeling van de schijf... uit die eerste 1.7 gig heb ik wel wat kunnen retrieven. Ook de optie -ignoreindex en die andere geven geen resultaat... Zelfs bij Sumantec geven ze toe geen tool te hebben om hun eigen bestanden te benaderen.. |:( go figure.. maak je een tool die veel gebruikt wordt maar geen util om problemen mee op te lossen. :)

De hulp van symantec wordt natuurlijk wel gewaardeer... ze kunnen ook niet reageren ;)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:19

SkyStreaker

Move on up!

Je kan natuurlijk ook ff zoeken op de nieuwsgroepen symantec.support. ... Wellicht dat daar mensen zijn die je verder kunnen helpen.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Pagina: 1