Mijn Norton Personal Firewall 2003 ligt constant als een gek met dat uitroeptekentje te knipperen in de system tray dat er alweer een 'Intrusion Attempt' is geblocked. Opzich wel aardig maar het blijkt steeds hetzelfde IP te zijn, namelijk die van me provider
; als ik het dus vervolgens met 'Visual Tracking' nakijk. Ik heb wel eens gehoord dat hun je af en toe pingen om te kunnen checken of de modems nog in gebruik zijn ofzo, maar deze gasten liggen al drie dagen lang om het half uur wat uit te spoken. En soms is het in de frequentie van om de 10min.
Dan krijg je zeg maar die melding met de prioriteit High Risk "that someone is accessing your computer"; en dan blijken het uiteindelijk die clowns van mijn ISP te zijn. Weet iemand of dat ergens goed voor is ofzo?? Anders ga ik ze maar eens mailen. Dat ze maar zichzelf gaan pingen, maar mij met rust laten.
Dan krijg je zeg maar die melding met de prioriteit High Risk "that someone is accessing your computer"; en dan blijken het uiteindelijk die clowns van mijn ISP te zijn. Weet iemand of dat ergens goed voor is ofzo?? Anders ga ik ze maar eens mailen. Dat ze maar zichzelf gaan pingen, maar mij met rust laten.