Ola peepz even wat help needed. Mijn pa was op zijn werk even 7 dezelfde pc's aan het bios-updaten. Alleen hij was zo snugger om het onder Windows ME te doen, en niet gewoon van een flop af te booten. ( i know ME zuigt , maargoed not the point atm).
Nu voel je hem al aankomen bij de zesde pc sloeg windows vast onder het flashen, en zeg maar dag met je handjes
Nu heb ik al het forum afgezocht en de asus site maar het is me niet echt duidelijk waar ik nu een nieuwe bios kan bestellen (jah de dealer maar dat is denk niet echt een optie).
Wie weet hoe ik aan een nieuwe kan komen, andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom !!
Het gaat om de volgende bios:
Moederboard: Asus CUSL2-C Intel 815EP
Bios: Award 1998 PCI/PNP 686 282277533
Thx in advance !!!!!
Nu voel je hem al aankomen bij de zesde pc sloeg windows vast onder het flashen, en zeg maar dag met je handjes
Nu heb ik al het forum afgezocht en de asus site maar het is me niet echt duidelijk waar ik nu een nieuwe bios kan bestellen (jah de dealer maar dat is denk niet echt een optie).
Wie weet hoe ik aan een nieuwe kan komen, andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom !!
Het gaat om de volgende bios:
Moederboard: Asus CUSL2-C Intel 815EP
Bios: Award 1998 PCI/PNP 686 282277533
Thx in advance !!!!!