Extracten van files in online archives (rar)

Pagina: 1
Acties:

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:28
weet er iemand een tooltje om in online archives te kijken (en files uit die archives te downloaden)
ook al zijn ze password protected. Het gaat me op dit moment voornamelijk om rar-files.
Als het kan moet ie ook dat ook kunnen in mutli-archives.

Verwijderd

Aanklikken, openen met Winrar - extract as en opslaan op harde schijf.

• MisterE
dat werkt jammer genoeg niet want dan gaat ie het volledige file downloaden. En in WinRar kan je ook geen URL openen, alleen locale files.
Wat ik dus wil is files van de server extracten, mass downloader ondersteund dat ook maar alleen voor zip files :(

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*nix - laat maar O-) *

[ Voor 93% gewijzigd door Blorgg op 28-06-2003 00:05 ]

Verwijderd

ik denk niet dat je dat gaat lukken. Ook al zou er een programma bestaan die dat kan, dan zal die nog altijd het bestand moeten ophalen en in een temp dir op je hd zetten.

• MisterE
lijkt me toch moeten kunnen?
Hij hoeft denk ik alleen de header te downen, dan kan ie waarschijnlijk al laten zien welke files erin zitten. Dan is het een questie van achterhalen waar ie moet beginnen met downloaden en tot waar. Ik weet verder geen specs. van rar maar het lijkt me mogelijk.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik zou zeggen, kan je programmeren? ;)

Oh ja by the way, het valt niet op dat het om illegale software gaat hoor ;) :P

[ Voor 54% gewijzigd door Guillome op 28-06-2003 17:27 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05

The Third Man

The Third Jellyfish

Het zou theoretisch moeten kunnen, maar je moet dan weten hoe een rarbestand is opgebouwd en zelf over de nodige programmeerkennis beschikken idd. Misschien overleg met de ontwikkelaars van WinRAR?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:14
XLerator schreef op 28 June 2003 @ 17:26:
Ik zou zeggen, kan je programmeren? ;)

Oh ja by the way, het valt niet op dat het om illegale software gaat hoor ;) :P
:P :+ :D

Het open maken van deze files zou ook gigantisch lang duren ... als ik al via mijn pc iets op mijn vaders pc wil uitpakken duurt het al iets van 2 min om te laden laat staan via internet dan ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1