Er was me verteld dat ik met Nero 5 Bin en Cue files kon herkennen en branden. Hoe dan, want het lukt me niet?
Ja, met fireburner kan het wel...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Fijn, fireburner heeft het net voor elkaar gekregen om een burnproof plextor een onderzetter te laten maken.
Hij brandde 1 seconde en daarna was het over ..
Hij brandde 1 seconde en daarna was het over ..
met nero kan dat ech wel ...
file > burn image (all files)
en dan open je die cue file
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ja, en dat gat nou dus net net .. hij herkend heel de CUE niet. Wazig.Op maandag 27 november 2000 09:21 schreef Steffie het volgende:
met nero kan dat ech wel ...
Met Nero kan je wel BIN files branden, je moet dit dan doen via 'File - Burn Image' en dan de BIN file selecteren. De settings die je daar moet invullen kan je vinden in de CUE file. Het werkt echter niet als je meerdere BIN's hebt in 1 CUE, want dat kan Nero niet.
(En wat ik helemaal raar vind: Nero brandde de CD net WEL goed, terwijl CDRWin (waarvan BIN en CUE afkomen) het NIET goed deed?!)
[Edit]
Verrek Steffie... jouw methode werkt ook!! :):)
(En wat ik helemaal raar vind: Nero brandde de CD net WEL goed, terwijl CDRWin (waarvan BIN en CUE afkomen) het NIET goed deed?!)
[Edit]
Verrek Steffie... jouw methode werkt ook!! :):)
If nothing is written below, I was the last to reply...
en in de cue file staat de naam van dat bin bestand wel goed ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ja, hij's nu aan het fikken toch. Bah, de bak is bekant bevroren .. blij met burnproof.
Ik denk dat ik nu dus ook een onderzetter heb met alleen een CUE file er op alá 100 byte of zo
Ik denk dat ik nu dus ook een onderzetter heb met alleen een CUE file er op alá 100 byte of zo
Godver .. ik heb het precies zo gedaan als gezegd hier .. en hij geeft een lege CD aan .. 648 vrij .. :(
alweer een onderzetter
heb je geen rewritables dan om het op te proberen ...
Ja 1 .. denk ik nou ook pas aan.Op maandag 27 november 2000 09:38 schreef Steffie het volgende:
heb je geen rewritables dan om het op te proberen ...
Verwijderd
Doet ik altijd ff CDRW-en een ISO of BIN, zijn zoveel games, moet ze toch eerst is spelen of ze koel zijn. En alles valt te branden met Nero zelfs CloneCD images files. Super proggie
en van welke hd brandt je die image dan ...
toch niet van die brakke fujitsu waar je het in die andere thread over had
toch niet van die brakke fujitsu waar je het in die andere thread over had
Jawel .. een BIn van de Fujitsu en nu een van de Maxtor. Daar ligt het niet aan.
Nahja, ik heb nu tenminste een hoesje vooe een CD .. ik heb 2 kapotte hoesjes namelijk.
Aargh, de tekst hier verschijnt niet eens op me scherm, zo zwaar is de pc bezig. Was het niet voor burnproef, dan had ik alleen maar onderzetters.
Nahja, ik heb nu tenminste een hoesje vooe een CD .. ik heb 2 kapotte hoesjes namelijk.
Aargh, de tekst hier verschijnt niet eens op me scherm, zo zwaar is de pc bezig. Was het niet voor burnproef, dan had ik alleen maar onderzetters.
Zo, ik heb nu ook een fujifilm 650 minuten 45 seconden 800 watt magnetron ringvormig knisperend gevonkt onderzettertje
Verwijderd
Hmmzz... Ik heb het wel eens gehad dat in de cue-file letterlijk zoiets stond van c:\bladiebla.bin ... terwijl mijn cue en bin-file in d:\temp stonden...
Wat je ook eens kunt proberen is bin2iso en daarna winimage om te kijken of de image wel goed is. Een .iso file kun je met bijna elk brandproggie branden
Wat je ook eens kunt proberen is bin2iso en daarna winimage om te kijken of de image wel goed is. Een .iso file kun je met bijna elk brandproggie branden
Als je de bin/cue idd software matig kan mounten (met Daemon Tools bv, echt een AANRADER om alle image files te testen!) dan zijn de files iig in orde.
Als dat niet lukt moet je zoals Baschie zegt idd ff in de cue file kijken (met notepad) en dan kijken of er een volledig pad naar de bin file staat (dat moet dus niet), of alleen de naam van de binfile (moet dus wel).
Als dat niet lukt moet je zoals Baschie zegt idd ff in de cue file kijken (met notepad) en dan kijken of er een volledig pad naar de bin file staat (dat moet dus niet), of alleen de naam van de binfile (moet dus wel).
edit:
Zo...vergis ik me ff in het jaar..laat maar dus..denk dat het al opgelost is..
Zo...vergis ik me ff in het jaar..laat maar dus..denk dat het al opgelost is..
Wees consequent, maar niet altijd
gewoon ff die bin om zetten in een iso met binchunker
werkt altijd, je moet alleen wel 700MB vrij hebben en 3,5 minuut(in mijn geval) geduld hebben
werkt altijd, je moet alleen wel 700MB vrij hebben en 3,5 minuut(in mijn geval) geduld hebben
edit:
ik dus ook
ik dus ook
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Als in de cue file een andere lokatie staat dan waar je bin staat dan begint ie niet eens te branden maar zegt ie dat hij de bin niet kan vinden. Althans bij Fireburner.
Bij HlpDsk begint ie wel te branden, hij heeft dus een ander probleem, je kan proberen om hem wat langzamer te branden.
En om de bin omtezetten naar ISO is de omgekeerde wereld, die cue/bin moet gewoon werken.
Start je machine ff opnieuw en brandt hem weer met Fireburner, mogelijk dat Nero in de weg zat.
Bij HlpDsk begint ie wel te branden, hij heeft dus een ander probleem, je kan proberen om hem wat langzamer te branden.
En om de bin omtezetten naar ISO is de omgekeerde wereld, die cue/bin moet gewoon werken.
Start je machine ff opnieuw en brandt hem weer met Fireburner, mogelijk dat Nero in de weg zat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()