toshiba laptop scherm knakt

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb er al geruime tijd last van dat als ik het scherm van mn Toshiba 1800 laptop naar beneden klap (of klein beetje verstel) dat ik bij de rechterscharnier een venijnig 'knakje' hoor. Het scherm is verder nog wel goed en blijft gewoon uitgeklapt staan enzo, maar ik vroeg me toch af of dit kwaad kan en of ik er misschien vroegtijdig iets aan kan doen. Misschien is het een voorbode van iets ernstigers??

Iemand tips?

Verwijderd

Wel even naar laten kijken.
Ik heb/had een Tecra 8000 laptop, die ook wel eens kraakte, en laat net een week na de garantie periode het hele scherm het niet meer doen :'(
Ik weet niet of het bij jou het zelfde klinkt als bij mij, maar hier klonk het alsof ie halverwege het draaipunt ff bleef hangen en dan met een kraakgeluidje verder ging.

Verwijderd

precies. zo gauw mogelijk over bellen met toshiba, ook al is hun service niet optimaal wat kapotte beeldschermen betreft. (vraag maar eens aan iemand op de tu eindhoven :) )

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het ding is al tussen de 1,5-2 jaar oud, dus garantie zal het toch niet meer zijn vrees ik (of zit er 3 jaar garantie op toshiba? Zou ik ff moeten nachecken)

En ik voel bij die van mij niet echt een weerstand of ie blijft hangen oid, het is meer even een knakje (soms ook niet). Ik heb ook ontdekt dat als ik tegen de achterkant van de laptop (ter hoogte van het scharnier) druk dat ie niet knakt.. dus wellicht zit er een schroefje los oid.