[idee]Mobile FAQ voor I&T

Pagina: 1
Acties:

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Er komen in dit forum regelmatig vragen voorbij over allerlei aspecten van mobiele telefonie. Misschien is het een goed idee om een faq over dit onderwerp te schrijven. Vragen die aan de orde zouden kunnen komen:

- Abo vormen
- Roaming
- PrePaid verschillen
- SimLocks
- GPRS
- T-zones/I-mode/Live/share/andere wap vormen/diensten
- MMS

Dit is zomaar een ideetje, zeg aub wat je er van vind (modjes ook graag). Ik stel me bij deze ook kandidaat om aan de faq mee te werken :)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien is een linkje naar http://www.bellen.com afdoende :)

offtopic:
/me mag Ben Woldering niet zo (ik wil ook zo vroeg veel geld verdienen ;) )

[ Voor 45% gewijzigd door DUX op 27-06-2003 20:41 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• sigma01
  • Laatst online: 09-04 11:55
DUX schreef op 27 June 2003 @ 20:40:
Misschien is een linkje naar http://www.bellen.com afdoende :)

offtopic:
/me mag Ben Woldering niet zo (ik wil ook zo vroeg veel geld verdienen ;) )
Ik denk dat hij niet alles dekt.. en ook niet op t.net niveau ;). Ik bedoel dat het allemaal vrij globale uitleg op zijn site is en hij gaat niet in op gprs instellingen etc.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nee ok, maar je kunt zowiezo Pre-paid verschillen en misschien ook abo-vormen wegstrepen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een T.net FAQ wijzigt op weekbasis :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Ik denk dat je voor de FaQ Intoxicated moet hebben; die gaat daar (meende ik) mee aan de slag binnenkort.

Maar hulp kunnen we in ieder geval altijd wel gebruiken denk ik *D

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

* aanmeldt voor hulp * :)

Overigens moet je inderdaad goed opletten dat je 'tijdloze' (voor zover mogelijk) statements gebruikt. Providers hebben er nog wel een handje van om met enige regelmaat details te wijzigen die flinke doorwerking kunnen hebben.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ehmz.
wordt er nog iets gedaan aan koppelingen via wap/grps met beveiliging naar websites??
misschien dus wat een geavanceerder gedeelte...

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Korakal

Korakal

Up up up!

Gitaarwerk schreef op 27 June 2003 @ 23:03:
ehmz.
wordt er nog iets gedaan aan koppelingen via wap/grps met beveiliging naar websites??
misschien dus wat een geavanceerder gedeelte...
Is dit dan een Frequently Asked Question?
Zo ja, dan misschien wel. Enige is: dit is nog maar een voorstel OM met zo'n FAQ te beginnen, er is nog geen toezegging/opzet etc. Als intoxicated wat van zich laat horen kun je er meer over zeggen, en misschien een topic met input over de info maken.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ok ok :) Korakel.. het was een suggestie.. even kort en niet onderbouwd ertussen door :Y)
ik dacht, misschein is het intressant voor de FAQ

• Korakal

Korakal

Up up up!

Gitaarwerk schreef op 27 June 2003 @ 23:19:
ok ok :) Korakel.. het was een suggestie.. even kort en niet onderbouwd ertussen door :Y)
ik dacht, misschein is het intressant voor de FAQ
Tuurlijk, daarom denk ik met je mee. :Y) Don't get me wrong :> Ik vroeg of het een Frequently Asked Question was, waarom?
Zo nee, dan is het misschien veel beter/nuttiger/interessanter voor jou (en misschien wel meer mensen) om er gewoon een topic over te openen.
Ik kan me althans niet herinneren dat het ooit eerder voorbij kwam. You see?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Vandaar,.. :) haha..

Ok, ik zal eens wat uitgebreider dan doen
Ik kom zelf niet heel vaak hier.. maar nu dat ik zo een orange spv met nieuwe smartphone dus heb.. en dit aangezien nogal een toekomst gaat hebben (.net :? )

is het misschien.. (wlelicht niet voor dit forum) een stuk over te zoeken (schrjven)
over deze dingen.. het wordt nu zo geavnaceerd,.. nu ook met zo een toetsenbordje erbij..kan je eindeloos dingen dus doen..

Nu lijkt het mij wel intressant om in ieder geval een kleine database van links te maken naar intressante informatie hierover.. het staat nog geheel ongeveer in kinderschoenen, maar is zeker een leuk toekomst beeld. Ik ben zelf van plan nu om .net voor mobile devices te gaan leren (:{ ik hoop dat et me een beetje lukt) maar je zit met meer dan alleen programmeren.. verbindingen van deze dingen is ook voor veel mensen nog onbekend (die verder alleen met simpele netwerken bezig houd)
op scholen wordt hier ook niet teveel aandacht aan besteed. Misschien is het daarom wel een leuk punt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik ben inderdaad al een tijdje aan het denken over een nieuwe FAQ, en ik heb al wat layout-conceptjes gemaakt. IMHO hoeft een FAQ overigens niet alleen te bestaan uit vragen die ook echt vaak langskomen, ook gewoon inhoudelijke teksten met wat uitleg over verschillende onderwerpen zijn welkom.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1