Ik heb gisteren zo'n game helm gekocht. Me pc stond gewoon aan en ik deed de game helm in de gamepoort in eens een vonk. Ik alles uit elkaar halen ik zie een zwarte plek op de pci slot zo te zien ik die pci slot verrot. Me moederbord start gewoon op en functioneert zoals die hoort (alleen geen geluid) RAID config werk, ik kan de cpu vet overklokken etc etc. Heb ik nu het geluk dat alleen me geluidskaart naar de klote is of kan deze incident nog op termijn problemen opleveren?. Was wel schrikken zeg;(
Waarschijnlijk heb je gewoon geluk gehad.
Het is altijd het verstandigst om eerst je PC uit te zetten en er daarna pas nieuwe hardware in te pluggen.
Ik denk niet dat het in de toekomst nog problemen gaat opleveren, anders had je dat nu al wel gemerkt.
Het is altijd het verstandigst om eerst je PC uit te zetten en er daarna pas nieuwe hardware in te pluggen.
Ik denk niet dat het in de toekomst nog problemen gaat opleveren, anders had je dat nu al wel gemerkt.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Verwijderd
Ik denk niet dat je verder nog problemen gaat krijgen. Een kapotte geluidskaart is wel genoeg denk ik 
1 Goeie raad sluit absoluut NIETS aan op je pc als hij aan staat (behalve USB devices)
Zelfs muispoortjes heb ik kapot zien gaan hierdoor.
Het gaat 10x goed en de 11e keer gaat het stuk. Dus voor alle veiligheid pc'tjs uit
1 Goeie raad sluit absoluut NIETS aan op je pc als hij aan staat (behalve USB devices)
Zelfs muispoortjes heb ik kapot zien gaan hierdoor.
Het gaat 10x goed en de 11e keer gaat het stuk. Dus voor alle veiligheid pc'tjs uit
Kennis van me:
Zijn werkcomputer: 486-100, Eisa poorten, DPT SCSI raid, etc. Voor een 486 een bloedsnel ding.
Koopt een nieuwe printer: HP970cxi
Computer aan, oude printer (Brother Laser) eraf, nieuwe erop, printen. Oude printer er weer op, printen, nieuwe er weer op, dood. LPT poort naar de donders, printer naar de donders. LPT kaartje gehaald en nieuwe printer gehaald, werkt EISA in combinatie met bidirectioneel kaartje niet. Gevolg: Nieuwe computer kopen.
Moraal:
Wees voorzichtig met inpluggen van diverse spullen, kan ook verkeerd gaan.
Zijn werkcomputer: 486-100, Eisa poorten, DPT SCSI raid, etc. Voor een 486 een bloedsnel ding.
Koopt een nieuwe printer: HP970cxi
Computer aan, oude printer (Brother Laser) eraf, nieuwe erop, printen. Oude printer er weer op, printen, nieuwe er weer op, dood. LPT poort naar de donders, printer naar de donders. LPT kaartje gehaald en nieuwe printer gehaald, werkt EISA in combinatie met bidirectioneel kaartje niet. Gevolg: Nieuwe computer kopen.
Moraal:
Wees voorzichtig met inpluggen van diverse spullen, kan ook verkeerd gaan.