Ik heb zojuist een Marmitek MK19 mousecontrol ontvangen. Prachtig ding. TV, VCR kan ik er prima mee bedienen. Als ik de software geinstalleerd heb kan ik m'n pc er ook heel mooi mee bedienen, maar mijn muis kan ik niet meer gebruiken. Het is een seriele muis, maar het lijkt net of het "doorlussen" van de receiver niet werkt. Uit of aan maakt niet uit. Als ik mijn pc aanzet met de Marmitek aan de com-poort en de muis in de receiver doet de muis het niet en ook niet als ik 'm dan "omplug" (terwijl dat volgens mij toch ook zou moeten werken als de pc aanstaat, het is geen PS/2 muis). Als ik de pc reboot met mijn originele muis erin doet de muis 't ook prima.
Op de support-page van Marmitek staan een aantal dingen wat mis kan zijn, maar dat lijkt allemaal niet het probleem. Iemand die mijn probleem herkent en er een oplossing voor weet?
Op de support-page van Marmitek staan een aantal dingen wat mis kan zijn, maar dat lijkt allemaal niet het probleem. Iemand die mijn probleem herkent en er een oplossing voor weet?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.