Battlefield, muis probleem (ligt niet aan muis)

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
ik zit met het probleem dat de muis in het menu prima loopt..zodra ik in het spel zit echter doet ie niet echt wat ik wil (moelijk richten, location selecteren ed)....lijkt erg veel op mouse smoothing...
hoe kun je dat uitzetten in Battlefield ?

ik heb een logitech mx500 (search leverde niks nuttigs, wil zeggen: opties versnelling e.d. in logitech-menu staan al uit) muisdrivers = laatste (9,76)

met andere spellen ook totaal geen probleem

[ Voor 5% gewijzigd door Losha op 27-06-2003 19:05 ]

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Probeer het hier even: Spielerij - Problemen & Vragen

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 14:15

Tittysmack

"no comment"

Je bent niet de enige.. kheb ook een mx500. Het leuke is dat m'n rsi handje het compenseert :P

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Je kan toch ook bij controls in het Battlefield menu per onderdeel instellen de snelheid van je muis. Dat is default namelijk beetje stom ingesteld. Moet je zelf ff instellen, geloof dat Air en Ground verschrikkelijk verkeerd staan.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Losha

Losha

Topicstarter
dat kan inderdaad...alleen daar heb ik het niet over..dat is alleen de snelheid van de cursor
ik heb het erover dat de cursor (en crosshair) maar een beetje grofweg daarheen gaan waar ik wil..en een beetje "dronken eromheen zwalken" dat duidt meestal op smoothing...

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik neem aan dat die mx500 een draadloze muis is, dat had ik ook met met optical deluxe muisje zwalkte ook heel erg, kwam bij mij door dat draadloze. Toen heb ik een sweex optical gekocht niet draadloos, en toen was het probleem verholpen. Dus wat ik daarvan weet is dat het aan het draadloze gebeuren(kan)ligt/liggen.

Right for all the wrong reasons.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> SPV

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Is het niet een vertraging in je muisbewegingen?

[aanvulling]
Ik bedoel dat programma's op de achtergrond een iets te grote druk geven op je computer waardoor de muisreacties wat later worden afgehandeld.

[ Voor 63% gewijzigd door DUX op 27-06-2003 21:22 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Losha

Losha

Topicstarter
het is geen draadloze...en andere progs op achtergrond lijkt me stug..andere spellen doent immers prima

Verwijderd

Ik heb dit ook met mn muis gehad.. wat bij mij gewerkt heeft, was de driver deinstalleren.. Op 1 of andere manier werkt het niet goed samen. suc6
Pagina: 1