[edit]
of een ijsje ofzo wat erin valt...
[edit 2]
of sleutels...
[edit 3]
en als je bloempot eraf valt, wil je ook niet al dat vochtige zand eruit halen ...
[edit 4]
wat ik vroeg nog wel eens deed, is mijn XT openschroeven (desktop case), en dan kantelen, en dan er een standaard ventilator op zetten. Het leek dan wel ofdat ie stabieler werdt met warm weer.
[ Voor 89% gewijzigd door elevator op 27-06-2003 18:41 ]
Verder kunnen er dingen in je kast vallen of kan je met je lange slungelbenen in je CPU cooler komen te zitten (heb wel snel es ff hier dat ik schrik van een 8cm fan waar een sok in opgevreten wordt
Behalve bovenstaande kan het geen kwaad.
Voor straling maakt het uiteindelijk niets uit.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
btw mijn zijpaneel ligt er soms ook vaak af.
edit:
ik denk dat als je pc niet te dicht bij sterke boxen of een magnetisch veld staat dat het totaal geen kwaad kan
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 19:08 . Reden: effie iets vergeten ]
Verwijderd
Ennuh de mensen die bang zijn voor straling.....mijn dell pc'tje heeft een kast van plastic en dat houd volgens mij geen straling tegen dus kan volgens mij weinig kwaad
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 19:13 ]
Met kast wordt hij veel te heet bij mij. Ik wil geen lawaai pc, dus dan maar zonder kast.
Het is trouwens ook veel makkelijker, ik haal vaak hardware uit/in me pc. Hd'tje derbij ofzo iets. Dan wil ik niet telkens het dingen moeten maken.
Van poezen heb ik geen last, ik schijn veel boeiender te zijn - dan me pc.
Als je case open is en als je geen HD-cooler ofzo hebt, worden jouw HD en cd-rom spelers onvoldoende afgekoeld.
mijn dvd speler is normale temp, brander is ook niet mis mee ....
Alle warmte die nu wordt op gewekt in mijn kast verwarmt niet de andere onderdelen, maar kan gewoon naar links, rechts, boven weg waaien.
Wie heeft airflow nodig als er al genoeg natuurlijk stroming omhoog bestaat ?
Misschien mijn kamer ... ???
Maar bij mij krijgt toch alles erg warm. Ik moet er wel bijzeggen dat de
De HD's van tgenwoordig hebben niet enorm goede koeling nodig, een WD800JB of een WD1200JB worden hier niet enorm warm met de kastdeur gewoon open (Chieftec DA-01W), ook als ik m'n FAN die erop gericht zit uit zet.Laagvliegerke schreef op 27 juni 2003 @ 19:27:
Je helpt er wel de airflow mee naar de knoppen hoor...
Als je case open is en als je geen HD-cooler ofzo hebt, worden jouw HD en cd-rom spelers onvoldoende afgekoeld.
De meeste nadelen e.d. van de kastdeur eraf halen staat hier al vermeld. Meestal is het dus zo dat je temp wat omlaag gaat, dit heeft meestal als oorzaak dat de airflow in je kast niet erg goed is. Als je een geode airflow hebt hoort dit maar weinig te schelen, of de temperatuur kan zelfs lager zijn met de kast dicht.
Als de temp. zo drastisch omlaag gaat zou ik gewoon m'n case open houden, dan maar wat beter opletten. Ik heb mijn case meestal gewoon open staan omdat ik graag met m'n hardware knutsel, en wel 1x in de 2 weken binnen te werk ga.
[ Voor 6% gewijzigd door Laurent op 27-06-2003 19:56 ]