Logitech Play Button

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hallo daar,

Ik heb het Internet Navigator keyboard van Logitech nou al een jaar, ik gebruikte ook altijd de drivers van 11 maanden geleden. Nu heb ik 2 weken geleden een format gedaan en als ik op mijn play knop druk (gewoonlijk pakte hij dan een random nummer uit mijn winamp list en begon met spelen, dat wil ik nu graag ook weer) krijg ik dit -->

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Playbutton.JPG

Ik snap niet waarom en zou graag weer willen dat winamp begint met het afspelen van een random nummer als ik daarop druk.

Ik gebruik Logitech iTouch 2.15 drivers op Windows XP Pro --> WinAmp = 2.91 (ik mag 3 niet)

Mijn muziek map staat goed aangegeven in iTouch opties, ik kan de play knop nergens vastkoppelen zo te zien, dus ik kan wel wat hulp gebruiken, thnx :)

P.S. Ik heb WinAmp 3 wel geprobeerd, maar dat baatte niet, dus die ging er snel weer vanaf. Ik heb nog geen oudere drivers geprobeerd, want deze hebben wat meer opties en werken fijner.

De meeste mensen deugen!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bij sommige toetsenborden moet je eerst de knoppen instellen! misshien dat jij dit ook opeens moet doen? (Vraag ben je bij de format van OS gewisseld? Misschien dat je eerst Win98SE had ofzo))

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 21:53

Bear

wench

hmmz ik heb ook zoiets, ik had eerst 98se en nu win2k prof als ik nu op me play knop druk opent hij de cdplayer in win2k ipv winAmp

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Als ik zo die titel bekijk van die foutmelding lijkt alsof je mappingprog niet goed kan omgaan met spaties in paden. Heb je al gekeken in het register misschien of je paden van knoppen kunt wijzigen (doe het dan met aanhalingstekens of de 8.3-naam > progra~1).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je op de knop "media" drukt geeft hij dan winamp ook aan in dat lijstje?
voor griepzooi: hij kiest de laatstgekozen programma in media als je op play drukt, dus even media drukken en winamp selecteren :)

[ Voor 50% gewijzigd door Magic op 27-06-2003 21:49 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 21:53

Bear

wench

en waar vind ik mijn knop media? :P Ik heb een cordless desktop pro btw

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Griepzooi schreef op 27 June 2003 @ 21:54:
en waar vind ik mijn knop media? :P Ik heb een cordless desktop pro btw
eeuuhm, haven't got the faintest idea. ikzelf heb een internet navigator en daar zit ie wel op. ik dacht dat de knoppen van al die logitech multimediaborden hetzelfde waren, alleen andere indeling.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1