Toon posts:

HELP !!!!! Mijn shuttle sn41g2 loopt maar vast en vast.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik heb een Shuttle SN41G2 met daarin een 2700+ met 333Fsb, dat allemaal op 512Mb DDR Pc333 geheugen. Verder heb ik een 40Gb 7200Rpm maxtor schijf, en een LG brander.
Zeer mooi systeem, tenminste als hij niet zo veel vast zou lopen :( . Ik heb hem niet overgeclockt ofzo maar toch loopt hij veel vast.
Kan er iemand mij vertellen wat hier aan de hand kan zijn ?????
De temperatuur ligt trouwens rond de 45 graden.

Gegroet,

Roland.

Verwijderd

Draai eens memtest...
Heb je de FAQ al eens gelezen?

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Wat heb je zelf ondernomen? heb je gegoogled? gesearched hier op het forum? FAQ's gelezen?

Learn something new every day.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
wij houden niet zo van helpgeroep in topictitels, maargoed:

geef is wat meer details. hier kan zelfs een helderziende weinig mee

WANNEER loopt ie vast?
wat doe je dan?
wat draai je?
wat heb je al geprobeerd?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al gezocht in het forum maar kon niks vinden wat hier gelijk aan was, maargoed hij loopt vast waneer ik bijvoorbeeld CS ga spelen en soms zelfs als ik windows wil opstarten, en dan zo vaak dat ik er helemaal ziek van wordt.
Maar net als nu doet ie het al enige tijd goed, maar zal eerst die memory test eens proberen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je vertelt geen eens wát je allemaal al geprobeerd hebt, doe dat de volgende keer eerst in je topicstart. En laat schreeuwerige zut als HELP!!!! ook uit de title, daarmee irriteer je mensen alleen maar.
Lees dus eerst de FAQ eens door over hoe een topic te beginnen en neem deze ook door Dit graag lezen eer je post :) Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.