Toon posts:

Quanta en Kommander

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is voor KDE een stukje software beschikbaar dat zeg maar dialog-voor-KDE is. Je kunt er makkelijk schermpjes mee maken dus. Nu wordt Quanta - een html/php/etc editor - geleverd met een Kommander plugin.

Nou heb ik gezocht. Op google, google groups, op dot.kde.org en op de site van quanta maar ik kan er toch NERGENS maar dan ook NERGENS een handleiding, mini howto, of zelfs ook maar enige nuttige referentie naar vinden.

Gebruikt iemand Kommander (met Quanta) en zou diegene me alsjeblieft uit kunnen leggen hoe je dat met Quanta aan de praat krijgt?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 16:36:
Nou heb ik gezocht. Op google, google groups, op dot.kde.org en op de site van quanta maar ik kan er toch NERGENS maar dan ook NERGENS een handleiding, mini howto, of zelfs ook maar enige nuttige referentie naar vinden.
De tweede regel op quanta.sf.net luidt als volgt: "Kommander Docs here!". Het staat er in vetgedrukte letters, dat is toch wel duidelijk genoeg? Of heb je nog andere documentatie nodig?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ah. Nu wel. *bloos*

Sorry.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het staat er al zeker een maand, kan ik je vertellen...bovendien is het volgens mij op dot.kde.org aangekondigd, waarvan je ook zegt er gezocht te hebben. Bovendien geeft [google=kommander quanta] een berg nuttige resultaten terug, waaronder een link naar de documentatie-downloadpagina. Foutje, zullen we maar zeggen :o :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 09:21

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.