ik heb laatst een nieuwe terratec 7.1 space kaart gekocht, om mijn onboard nforce 2 geluidskaart te vervangen.
nu ben ik alleen een probleem tegengekomen want op mijn onboards geluidskaart deden mijn 5.1 surround boxen het allemaal allleen nu niet meer.
ik heb dus even gezocht hoe dat kwam en ik zou sensaura moeten activeren.
dit had ik dus gedaan maar als ik dan restart dan is eerst dat liedje van het opstarten, maar daarna krijg ik allemaal rare piepen en gekrijs te horen.
er komt dus geen geluid meer vanaf , maar als sensaura uitstaat werkt het gewoon perfect!
dit is wat ik al heb gedaan :
* irq's kijken ( allemaal andere behalve videokaart, die deelt de irq met de videokaart)
* in anders pci slot gedouwd ( had geen nut, en zat toen HEEL ergens anders dus geen irq conflict met videokaart)
* alle opties aangezet zoals 7.1 surround en daarna weer 5.1 enz.
* met search gezocht ( hielp niet want bij hun deed sensaura het gewoon niet in cs maar bij mij dus helemaal niet
en krijsen....
ik weet dus niet wat er nou aan de hand is want sensaura wilt gewoon niet werken en kan ik dus ook geen surround krijgen, kan iemand me helpen?
systeem:
windows xp PROF. service pack 1
athlon xp 2500+ barton
radeon 9700 pro
2 x 256 mb pci 3500 geheugen
wd 80 gb 8 mb cache schijf
terratec 7.1 space geluidskaart
logtech z-640 boxen
nu ben ik alleen een probleem tegengekomen want op mijn onboards geluidskaart deden mijn 5.1 surround boxen het allemaal allleen nu niet meer.
ik heb dus even gezocht hoe dat kwam en ik zou sensaura moeten activeren.
dit had ik dus gedaan maar als ik dan restart dan is eerst dat liedje van het opstarten, maar daarna krijg ik allemaal rare piepen en gekrijs te horen.
er komt dus geen geluid meer vanaf , maar als sensaura uitstaat werkt het gewoon perfect!
dit is wat ik al heb gedaan :
* irq's kijken ( allemaal andere behalve videokaart, die deelt de irq met de videokaart)
* in anders pci slot gedouwd ( had geen nut, en zat toen HEEL ergens anders dus geen irq conflict met videokaart)
* alle opties aangezet zoals 7.1 surround en daarna weer 5.1 enz.
* met search gezocht ( hielp niet want bij hun deed sensaura het gewoon niet in cs maar bij mij dus helemaal niet
ik weet dus niet wat er nou aan de hand is want sensaura wilt gewoon niet werken en kan ik dus ook geen surround krijgen, kan iemand me helpen?
systeem:
windows xp PROF. service pack 1
athlon xp 2500+ barton
radeon 9700 pro
2 x 256 mb pci 3500 geheugen
wd 80 gb 8 mb cache schijf
terratec 7.1 space geluidskaart
logtech z-640 boxen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 16:59 ]