Ik had eeb idtje gemaakt om de koeling van mijn proc en videokaart te verbeteren.
Namelijk: 2x 8 cm fans aan de zijkant van mijn kast, die lucht op de proc. en op mijn videokaart blazen.
En 1x 10 of 8 cm ?! fan aan de bovenkant van mijn kast die de hete lucht wegzuigt!
Ik twijfelde alleen nog om 1 fan ( 8 cm )aan de voorkant van mijn kast te doen, want dat vind ik mooi!
, maar ik vraag me af of dat nodig/functioneel is?!
En moet ik die dan lucht uit mijn kast laten zuigen of lucht erin laten blazen?
Zal dit veel herrie gaan maken?!
En nog een technisch vraagje: Hoe kan ik het makkelijkst/goedkoopst gaten in dat ijzer van mijn kast maken, maar wel netjes?!
(cirkelboor ?!?, zijn aardig prijzig!
)
En voor die gaten bovenin, moet ik dan heel mijn kast leeghalen , of mogen mijn HD/CD-reader blijven zitten?
Vinden jullie het id verder goed, of moet ik er nog wat aan verbeteren?!
p.s. geen ruimte voor fan aan de achterkant van kast!
Namelijk: 2x 8 cm fans aan de zijkant van mijn kast, die lucht op de proc. en op mijn videokaart blazen.
En 1x 10 of 8 cm ?! fan aan de bovenkant van mijn kast die de hete lucht wegzuigt!
Ik twijfelde alleen nog om 1 fan ( 8 cm )aan de voorkant van mijn kast te doen, want dat vind ik mooi!
En moet ik die dan lucht uit mijn kast laten zuigen of lucht erin laten blazen?
Zal dit veel herrie gaan maken?!
En nog een technisch vraagje: Hoe kan ik het makkelijkst/goedkoopst gaten in dat ijzer van mijn kast maken, maar wel netjes?!
(cirkelboor ?!?, zijn aardig prijzig!
En voor die gaten bovenin, moet ik dan heel mijn kast leeghalen , of mogen mijn HD/CD-reader blijven zitten?
Vinden jullie het id verder goed, of moet ik er nog wat aan verbeteren?!
p.s. geen ruimte voor fan aan de achterkant van kast!