Toon posts:

Case mod tips gevraagd?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eeb idtje gemaakt om de koeling van mijn proc en videokaart te verbeteren.

Namelijk: 2x 8 cm fans aan de zijkant van mijn kast, die lucht op de proc. en op mijn videokaart blazen.

En 1x 10 of 8 cm ?! fan aan de bovenkant van mijn kast die de hete lucht wegzuigt! :P

Ik twijfelde alleen nog om 1 fan ( 8 cm )aan de voorkant van mijn kast te doen, want dat vind ik mooi! :) , maar ik vraag me af of dat nodig/functioneel is?!

En moet ik die dan lucht uit mijn kast laten zuigen of lucht erin laten blazen? :9~

Zal dit veel herrie gaan maken?! :)

En nog een technisch vraagje: Hoe kan ik het makkelijkst/goedkoopst gaten in dat ijzer van mijn kast maken, maar wel netjes?!
(cirkelboor ?!?, zijn aardig prijzig! :) )

En voor die gaten bovenin, moet ik dan heel mijn kast leeghalen , of mogen mijn HD/CD-reader blijven zitten?

Vinden jullie het id verder goed, of moet ik er nog wat aan verbeteren?!

p.s. geen ruimte voor fan aan de achterkant van kast! :(

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Je kan voor je VideoPlank ook een Fan op een slotje zettu en die 'letterlijk' boven je plank hangen ;) CPU Idem.

een Fan aan de voorkant is functioneel, en kan het nodige schelen aan temp, in je kast, let wel op de afvoer van de 'warme' lucht. en HERRIE maken, ach, neem 1 Delta fan en de rest hoor je nie meer :)

Ik ben met een Dremel en Dekoepeer :) zaag aan ut hobbyén geweest ;)

1 gat boven de opening waar je kabels enzo lopen lijkt me wel handig, directe afvoer :)

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, ik ga de gaten denk ik proberen te maken, met een decoupeerzaag, en dan netjes bijvijlen?!?, zal dit lukken?

of hangt dit van mij af!! LOL :) :)

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

whahahah.. denk dat je voor je gaat hobbyén maar geen biertje moet nemen :P maarre. WAT voor kast hebbie eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders nog tips?! :)

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Spooksel

Spooksel!

neem speciale ijzerzaagjes met een kleine puntsafstand tussen de tanden van de zaag...

dit geeft een zeer mooi resultaat en na een rondje veilen heb je een pracht van een gat!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
aha thanx word al weer wat wijzer! :) :)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb een fannetje aan de achterkant bovenin mijn kast, deze zuigt lucht uit de kast vandaan, vervolgnes heb ik aan de voorkant onder mijn HD rekkie nog een gat gefabriveert en daar een koeler opgehangen die lucht de kast in blaast, daarvoor moest ik echter wel een gat maken in de onderkant van mijn plastic cover, anders kwam hij niet aan zijn lucht, helpt perfect hoor, heb gisteren nog een gelagerde fan gesjopt op de HCC maar ik weet nog niet waar ik doe op ga hangen, of dat ik een andere/ lawaaige eruit sloop en deze ipv die erinhang, suggesties?

Breek je nek voorzichtig

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

Ik heb m'n kast voorzien van een Afvoerslang.. het heeft 2 voordelen ,

1, de warme lucht wordt verder van de pc uitgestoten, waardoor deze nie terug de kast in kan,
2. Het geluidsnivo zakt aanzienlijk!..

en het staat byzonder grappig :7

Pagina: 1