Toon posts:

[mpg to mp3 convert]remix?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat gisteren een CD voor iemand samen te stellen om hem te branden...
oke een paar nummers gedaan en dan zegt diegene:
Get Busy van sean paul.

nou heb ik die in mpg formaat en ik zeg dan convert ik hem wel.
dus ik een prog downloaden(Alive MP3 WAV Converter) en hem converten...

wat er nu gebeurt is heeeel raar.
als ik de mp3 wil afspelen hoor ik in het begin een andere beat en tussendoor hoor ik ook andere text door iemand anders gezongen(girls shake your booty if your ready for this ect.).

Niet dat dit slecht is want nu hebben we wel een lauwe remix maar ik d8 echt van WTF.

ligt dit aan de mpg die iets erin heeft zitten of ligt dit aan de converter?

edit:
dit lukt niet bij andere mpg's(bij Eve - Who's that girl getest) dus lag het denk ik aan Get Busy...
maar iemand een ID hoe dit kan komen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 16:40 ]

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 17:09

MrDry

Desperados!

Sorry maar ik kan je verhaal niet echt volgen.

Je bedoelt dat je bij het omzetten van MP3-> WAV geluiden in je WAV bestand hoort welke niet in je MP3 stonden. Lijkt me heel vreemd. Al eens een ander stukje software geprobeerd? Waarmee fik je cd's? Nero? Dan hoef je niet eerst naar WAV te converterern.....

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Topicstarter
nee het ging niet om het branden maar om het converteren van mpg naar mp3(nero kan geen mpg als audio branden).

en hetzelfde nummer kwam maar dan een soort van remix ik zet hem straks wel ff online ;)

edit:
ga wel ff onder linux dan zet ik hem op apache want het is een beetje groot voor lycos(ik wil namelijk mpg en mp3 online zetten voor vergelijking.)

edit2:
ze staan nu online(als ze offline zijn komt dit omdat mijn computer niet aan staat of dat ik niet onder linux zit...
mpg formaat
mp3 en dus de remix formaat
vergelijk ze maar is heel goed ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 17:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
shopje...
kan het zijn dat er iets geprogt was in de mpg wat eruit komt bij converten :?

hoop echt dat iemand dit weet...
bij andere mpg's krijg ik alleen een storende mp3 dat krijg ik ook met get busy maar dan samen met een remix erbij :?

Verwijderd

Beste wat je kan doen is even EAC downen met de LAME codec.
Dan: record wave en in je sound settings bij record alleen "What u Hear" aanzetten...(config settings)

Vervolgens gewoon die mpg laten lopen en EAC neemt het geluid op. Dit kan je vervolgens weer converteren naar mp3 en hoppa. Zo neem ik altijd muziek/mpg whatever op en altijd volle kwaliteit...
succes!

Verwijderd

Topicstarter
tnx maar dat lost het niet op dat er iets anders komt dan eigenlijk hoord :?
of kan er iets geprogt zijn in de .mpg ?
Pagina: 1