svcd > dvd

Pagina: 1
Acties:

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar had weinig nuttigs in de search gevonden.

ik ben op zoek naar een goed programma waar ik heel simpel svcd (mpeg) kan omzetten naar dvd.

ik heb al bij de bekende sites gekeken. maar ik wil niet 10 verschillende programmas gebruiken, gewoon 1 of 2

ik heb dvd-lab en ulead dvd moviefactory al geprobeerd, maar met de ene heb ik geluids problemen en de andere werkt ook niet echt lekker.

Weet iemand dus nog een goed programma die svcd naar dvd kan omzetten ?

Thnx

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Voor de kwaliteit hoef je het niet te doen...maar kun je de DVD gewoon niet als SVCD branden, maar dan dus op DVD!

There is no place like ::1

• mellowpimp
  • Niet online
ja kan wel, maaruh, kunnen de meeste dvd spelers dat wel aan? en kan je ook een menu maken voor svcd dan ?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 20:23

Wietse

¯¯¯¯¯

Je kan een menu maken voor een SVCD, vaak spelen de duurdere DVD spelers geen SVCD af helaas.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Batman2k schreef op 27 June 2003 @ 16:13:
ja kan wel, maaruh, kunnen de meeste dvd spelers dat wel aan? en kan je ook een menu maken voor svcd dan ?
Ummm ja maar niet elke DVD speler ondersteund het menu.

Wat iemand hier vaak doet is een VCD met meerdere videofragmenten te maken zonder menu. Door bij het afspelen van de eerste op NEXT te drukken gaat hij naar de tweede....

Dus meerdere video fragmenten zonder menu kan wel...gewoon op NEXT drukken!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
gewoon ff mee Tmpeg omzetten naar mpeg layer 2 met 48000khz 224bit geluid en dan in ulead dvd studio kwakken en het DVDtje is geboren. Als je echt mooie menu's en dergelijke wil maken moet je echt met Spuce DVDmeastro ofzo aan de gang maar dat is veel werk.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:49

Stoffel

Engineering the impossible

Bware81 schreef op 27 juni 2003 @ 16:27:
gewoon ff mee Tmpeg omzetten naar mpeg layer 2 met 48000khz 224bit geluid en dan in ulead dvd studio kwakken en het DVDtje is geboren. Als je echt mooie menu's en dergelijke wil maken moet je echt met Spuce DVDmeastro ofzo aan de gang maar dat is veel werk.
En aangezien dat $40.000 kost denk ik niet dat veel mensen er ervaring mee hebben ;)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Ja ik weet het, maar het kan zijn dat ie het heeft.

ik heb het voor iets minder gekocht ;)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• mellowpimp
  • Niet online
met tmpeg kan ik niet werken, hij zegt de hele tijd dat bestand niet goed is of het programma hangt.

Verwijderd

Van dezelfde makers als van tmpgenc is nu ook een dvd-author te krijgen. Bescheiden mogelijkheden, maar als je alleen een svcd op een dvd wilt zetten bied dit pakket meer dan genoeg.

• mellowpimp
  • Niet online
dat programa heb ik ook al geprobeerd, maar werkt ook niet.

• mellowpimp
  • Niet online
stel ik wil meerdere svcdjes op een dvd. hoe los ik dat op met die files dan? want die zijn allemaal het zelfde (grote/inhoud is wel anders)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Batman2k schreef op 27 June 2003 @ 17:29:
stel ik wil meerdere svcdjes op een dvd. hoe los ik dat op met die files dan? want die zijn allemaal het zelfde (grote/inhoud is wel anders)
Simpel in Nero een SVCD maken en al die troep in die image kwakken.

Zoals al gezegd, zonder menu is het manoevreren gewoon de afstandsbediening gebruiken.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Batman2k:
Als je meerdere dingen achter elkaar, binnen 24 uur, te melden hebt, gebruik dan aub de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten.

[ Voor 3% gewijzigd door SH007 op 27-06-2003 17:55 ]

• mellowpimp
  • Niet online
ok sorry sh007.

Maar met nero kan ik alleen svcd op cd krijgen, niet op dvd. ook niet als image

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Batman2k schreef op 27 juni 2003 @ 18:28:
ok sorry sh007.

Maar met nero kan ik alleen svcd op cd krijgen, niet op dvd. ook niet als image
Helaas, dan kan dat niet..mmm..toch jammer...ik hoopte dat Nero zo lief zou zijn om een SVCD-DVD te maken. BTW, al de laatste versie van Nero ge-installeerd...jou never know!

Pagina: 1