Don't Speak, Just Think
www.triathlete.nl
Verwijderd
kan ook bv hoe vaak iemand op die site is geweest...
Dan ben je slecht bezig als je password en loginnaam er in zetScighera schreef op 27 June 2003 @ 16:01:
loginnaam + password+ desbetreffende site / shop / forum
dat neemt niet weg dat er sites zijn die het zo doen, en het derhalve dus in je cookies staatBartje schreef op 27 juni 2003 @ 16:03:
[...]
Dan ben je slecht bezig als je password en loginnaam er in zetZet er dan een sessie id in ofzo.
Ja maar dan is de vraag redelijk onzinnig....Erkens schreef op 27 juni 2003 @ 16:07:
[...]
dat neemt niet weg dat er sites zijn die het zo doen, en het derhalve dus in je cookies staat
Je kan er ook iemand z'n rekening nummer vinden + de laatste transacties via internet met z'n creditcard...
Op de vraag van TS kan uiteraard geen antwoord worden gegeven.
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2003 16:09 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik wou graag weten wat je uit een cookie kan halen :
Dit staat er in:
HMP1
1
hotmail.msn.com/
0
1111111111
11111111
1111111111
11111111
*
[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2003 16:14 . Reden: kleine edit O-) ]
Don't Speak, Just Think
Een discussie over privacy-problemen i.c.m. cookies: lijkt me leuk. Maar dan ajb wel met een topicstart die uitgebreider is dan dit aangezien je heel makkelijk met google/GoTsearch/etc al goede antwoorden hierop kan krijgen: zo'n beetje alles wat degene die het cookie heeft gezet wilt.SdR schreef op 27 June 2003 @ 15:57:
Ik vroeg me af wat je uit kunt lezen uit iemand zijn cookies.
Iemand een id??
Maar goed, op deze manier dus geen topic waard, zie dit :P
Edit: ah het gaat om een specifiek cookie. Alle voor jou relevante info die daar in staat heb je ooit zelf ingetypt. En andere zaken ben je kwijt door het gewoon te verwijderen
Maar vraag het aan de makers van de site en je weet het
[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2003 16:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()