Ik heb hier ADSL van Zonnet, de snelheid hiervan is 768Kbps Download en 128Kbps Upload, als ik nu op volledige snelheid ga uploaden dan kan ik maar met ongeveer 15 Kilobyte per seconde downloaden.
Nu wil ik graag weten of dit normaal is, het lijkt me niet omdat die 128Kbps upload dan van de 768Kbps download afgetrokken wordt en ik dus 640Kbps (ongeveer 60 Kilobyte) download hoor over te houden.
De hoge upload wordt trouwens veroorzaakt door een ftp server waar iemand van aan het downloaden is, die geeft aan dat er 13 Kilobyte per seconde verstuurd wordt, maar ik heb ditzelfde probleem ook zodra ik iets naar mijn eigen website upload.
de specificaties van de server zijn:
CPU: Intel Celeron op 700Mhz
Videokaart: Geforce 2 Mx
HD: 20GB Maxtor
Geheugen: 256 MB SDRam
Als iemand mij kan helpen dan hoor ik het graag.
Nu wil ik graag weten of dit normaal is, het lijkt me niet omdat die 128Kbps upload dan van de 768Kbps download afgetrokken wordt en ik dus 640Kbps (ongeveer 60 Kilobyte) download hoor over te houden.
De hoge upload wordt trouwens veroorzaakt door een ftp server waar iemand van aan het downloaden is, die geeft aan dat er 13 Kilobyte per seconde verstuurd wordt, maar ik heb ditzelfde probleem ook zodra ik iets naar mijn eigen website upload.
de specificaties van de server zijn:
CPU: Intel Celeron op 700Mhz
Videokaart: Geforce 2 Mx
HD: 20GB Maxtor
Geheugen: 256 MB SDRam
Als iemand mij kan helpen dan hoor ik het graag.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:58 ]