[Outlook Express 6] Attachment probleempje

Pagina: 1
Acties:

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Heb hier XP machine met outlook 6 der opstaan en heb het volgende probleem. Normaal gesproken als je in een emailtje de attachment aan klikt
krijg je: "open attachment waring" schermpje. Reuze handig want als je dan al is een keer een virus krijgt toegestuurd kan je em nooit perongeluk openen door er 1 keer op te klikken.

Nu is me echter het volgende overkomen ik had perongeluk vinkje weg gehaald in dat schermpje bij "Always ask before opening" en op ok gedrukt. Nu raad je het al zip files openen nu in 1 x zonder die melding, ben al effe aan het googlen geslagen maar kan nergens setting / register instelling vinden om die melding weer terug te krijgen voor .zip (alle overige extenties krijg ik ze nog wel gewoon)

iemand ideetje? :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verkenner - tools - folder options - file types. Zet een vinkje bij 'confirm open after download'. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
das dus het vreemde die stond al aan en als ik em aan en uit zet gebeurd er niks, wat ik op google had gevonden wees ook allemaal in die richting.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Probeer anders gewoon ff een herinstallatie van Outlook Express, maar maak dan wel ff een backup van je mail-en adressenbestanden. Lijkt me de meest makkelijke oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 27-06-2003 19:40 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER